Greek-Turkish Relations

Τουρκικά ΜΜΕ: "Πέταξε για πρώτη φορά το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος KIZILELMA και παραδόθηκε το πρώτο ελικόπτερο Τ-70 στη Στρατοχωροφυλακή"

"Το γηγενές ελικόπτερο Sikorsky T-70 παραδόθηκε στη Στρατοχωροφυλακή", είναι ο τίτλος άρθρου Τουρκικού ΜΜΕ, του οποίου τα κυριότερα σημεία είναι τα εξής:

"Σύμφωνα με τα νέα του Αnadolu Αgency, παραδόθηκε στη Γενική Διοίκηση Χωροφυλακής το πρώτο Ελικόπτερο T-70 που κατασκευάστηκε από την TAI στο πλαίσιο του προγράμματος Ελικόπτερα Γενικής χρήσης 

Θα παραδοθούν  επίσης σε διάφορα στρατιωτικά και πολιτικά ιδρύματα, με την  Turkish Aerospace Industries  να είναι ο κύριος ανάδοχος και οι ASELSAN, TEI, Alp Aviation και Sikorsky είναι οι υπεργολάβοι.

Αναπτύχθηκε με εμπειρία από το ελικόπτερο S-70i της Sikorsky.

Μεταξύ των φορέων που θα παραδοθούν είναι η Διοίκηση Χερσαίων Δυνάμεων, η Διοίκηση της Αεροπορίας, η Διοίκηση Ειδικών Δυνάμεων, η Γενική Διοίκηση Χωροφυλακής, η Γενική Διεύθυνση Ασφάλειας και η Γενική Διεύθυνση Δασών.

Η παραγωγή όλων των κύριων εξαρτημάτων όπως καμπίνα, πιλοτήριο, κώνος ουράς, οριζόντια και κάθετη ουρά, λεπίδες κύριου και ουραίου ρότορα ελικοπτέρων T-70, τα οποία παραδόθηκαν μετά την ολοκλήρωση των εγχώριων συστημάτων αεροηλεκτρονικής, μετάδοσης, εξοπλισμού προσγείωσης, δυναμικών εξαρτημάτων και τελικής συναρμολόγησης καθώς και οι  δοκιμές πιστοποίησης, οι διαδικασίες τελικής συναρμολόγησης, οι δοκιμές και η ολοκληρωμένη υποστήριξη υλικοτεχνικής υποστήριξης, πραγματοποιήθηκαν από την TAI.

Η ASELSAN ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη βασικών συστημάτων αεροηλεκτρονικής, η TEI για την παραγωγή του κινητήρα T700 που τροφοδοτεί το ελικόπτερο, ενώ η Alp Aviation ανέλαβε τις ευθύνες της παραγωγής εργαλείων προσγείωσης, εξαρτημάτων λεπτομερειών κιβωτίου και την παραγωγή και συναρμολόγηση δυναμικών εξαρτημάτων.

Αυτή η εξέλιξη θα ανεβάσει τον πήχη στη βιομηχανία ελικοπτέρων

Ο Tεμέλ Κοτίλl, Γενικός Διευθυντής της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας, δήλωσε  σχετικά με το θέμα: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για την πρώτη παράδοση του ελικοπτέρου μας T-70  εξοπλισμένο με εγχώρια συστήματα. Με αυτή την εξέλιξη που θα ανεβάσει τον πήχη στη βιομηχανία ελικοπτέρων της χώρας μας , κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς την υλοποίηση μεγαλύτερων έργων την επόμενη περίοδο.

«Εύχομαι η παράδοση να φέρει καλή τύχη στη Γενική Διοίκηση Χωροφυλακής μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και τους υπεργολάβους μας που συνέβαλαν στο ελικόπτερο T-70 , το οποίο αναπτύχθηκε υπό τον κύριο ανάδοχο της εταιρείας μας.» είπε.

Το έργο ελικοπτέρων γενικής χρήσης στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών της Τουρκίας σε ελικόπτερα γενικής χρήσης σε στρατιωτικές και μη στρατιωτικές αποστολές.

Αποσκοπεί στη χρήση του ελικοπτέρου σε πυρόσβεση, έρευνα και διάσωση, μεταφορά προσωπικού και στρατιωτικές αποστολές με διαφορετικά ωφέλιμα φορτία που θα ενσωματωθούν σε αυτό."

Επίσης το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος KIZILELMA πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση με επιτυχία σήμερα στο Corlu. Η πρώτη ημερομηνία πτήσης του MIUS είχε προγραμματιστεί για το 2023.

Ο Haluk Bayraktar, Γενικός Διευθυντής της Baykar, δήλωσε: Ολοκληρώσαμε την πρώτη μας πτήση σε χρόνο ρεκόρ όπως 1 έτος στο έργο Kızılelma, το οποίο ξεκίνησε το 2021 με 100% μετοχικό κεφάλαιο της Baykar, ορόσημο για την αεροπορική ιστορία της χώρας μας. Ας είναι ωφέλιμο για την πατρίδα και το έθνος μας και για όλες τις γεωγραφίες των οποίων η καρδιά χτυπά με την Τουρκία», δήλωσε

Χαμηλό ίχνος εμφάνισης  στο εχθρικό ραντάρ

Το Bayraktar KIZILELMA, είναι ικανό να εκτελέσει με επιτυχία τις πιο απαιτητικές εργασίες χάρη στο χαμηλό ίχνος ραντάρ που θα έχει  από τη σχεδίασή του.

Το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος, το οποίο θα χρησιμοποιεί όλα τα εθνικά ανεπτυγμένα πυρομαχικά, θα είναι ένας μεγάλος πολλαπλασιαστής ισχύος με προγραμματισμένη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 1500 κιλών. Το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος θα έχει επίσης υψηλή επίγνωση της κατάστασης με το ραντάρ AESA που πρόκειται να ενσωματωθεί.

Χαρακτηριστικά του MIUS
Επικοινωνίες: Line of Sight (LOS) και Beyond Line of Sight (BLOS)
Ταχύτητα πλεύσης – Μέγιστη Ταχύτητα: 0,6 – 0,9 Mach
Λειτουργικό-Μέγιστο υψόμετρο: 35.000-45.000 πόδια
Λειτουργική Ακτίνα: 500 Ναυτικά Μίλια
Χρήσιμη χωρητικότητα φορτίου: 1500kg
Ωφέλιμο φορτίο – Αισθητήρας: Ηλεκτρο-οπτικό σύστημα στόχευσης, ραντάρ AESA πολλαπλών χρήσεων
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 6000 kg
Μήκος σώματος: 14,7μ
Ύψος: 3,3μ
Ανεξάρτητη πλοήγηση GPS
Υψηλή ικανότητα ελιγμών
Παραλλαγή υπερήχων
Χαμηλή ορατότητα από ραντάρ
Ευφυής Αυτονομία 

Διαπιστώσεις-Συμπεράσματα

Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε για μια ακόμη φορά ότι η Τουρκία "τρέχει" με τα εξοπλιστικά της προγράμματα, κυνηγώντας τον χρόνο, σα να μην υπάρχει αύριο.

Θαρρεί κανείς ότι μέσα στο 2023 θα πρέπει να ολοκληρωθούν εάν είναι δυνατόν όλα τα κρίσιμα εξοπλιστικά προγράμματα από την Τουρκία.

Αίσθησή μας είναι ότι δεν έχει να κάνει αυτό μόνο με τις εκλογές, ούτε με τον εορτασμό 100 χρόνων από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας, αλλά κυρίως με την δυνατότητα αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάνης, κάτι που επιθυμεί διακαώς ο Ερντογάν, κάτι το οποίο ως Ελλάδα, θα μας οδηγήσει σε στρατιωτική αναμέτρηση με την  Τουρκία.

Η ένταξη των ελικοπτέρων Τ-70 στη Στρατοχωροφυλακή και εν συνεχεία και στους άλλους κλάδους των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων(ΤΕΔ) θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την δυνατότητα διεξαγωγής αεροκίνητων επιχειρήσεων.

Επίσης η ένταξη  του KIZILELMA , που θα έχει χαμηλό ίχνος στα Ελληνικά ραντάρ,  στις ΤΕΔ και το γεγονός ότι μαζί με τα Bayraktar TB-3 θα σταθμεύουν στο κατάστρωμα του TCG Anadolu το οποίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός (1) Τάγματος Τούρκων Πεζοναυτών, αναβαθμίζει την τουρκική απειλή κατακόρυφα στο Αιγαίο.

Για πολλοστή φορά  εισηγούμαστε όπως η Ελλάδα αποκτήσει ΑΜΕΣΑ  UCAV , USV και drones kamikazi, σε μεγάλους αριθμούς.

 

 

 

 

 

 

 

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR