Society
Updated at:

Επαγγελματίες της εστίασης στην Ηλεία: ''Δεν θα… σκανάρουμε τους πελάτες''

Αναστάτωση επικρατεί σε όλη την Ελλάδα με τις τραγελαφικές αποφάσεις της Κυβέρνησης, η οποία με την… έμπνευση για τους αμιγείς και τους μεικτούς χώρους που θα διαχωρίζουν τους πολίτες σε πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων.  

Μετά την Θεσσαλονίκη και η Ηλεία ρίχνει ''άκυρο'' στα νέα μέτρα!

Την καθολική αντίδραση του κλάδου της εστίασης στον Νομό Ηλείας προκάλεσαν οι ανακοινώσεις της κυβέρνησης για τα μέτρα λειτουργίας των εσωτερικών χώρων εστίασης και την κατηγοριοποίηση αυτών με βάση τους εμβολιασμένους ή μη πελάτες. Οι εστιάτορες δηλώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αναλάβουν τον ρόλο της «αστυνόμευσης» των πελατών τους και ξεκαθαρίζουν με ευθύ λόγο ότι αυτό αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας και όχι δική τους.

«Τα μέτρα είναι πρόχειρα, ανεδαφικά και στην πράξη δεν μπορούν να λειτουργήσουν», λέει στην «Π» ο αντιπρόεδρος του σωματείου εστίασης Πύργου, Βασίλης Σιγούρος. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εστίασης, δεν υπάρχει δικαίωμα στην επιλογή από την πλευρά των καταστηματαρχών ενώ κρίνεται από δύσκολο έως αδύνατο να μπορούν να ελέγξουν στην πράξη εμβολιασμένους και μη ή ποιος φέρει αρνητικό τεστ.

Όπως αναφέρουν εκπρόσωποι της εστίασης στην εφημερίδα «Πελοπόννησος»δεν έχουν δικαίωμα επιλογής οι καταστηματάρχες, ενώ κρίνουν από δύσκολο έως αδύνατο το να μπορούν να ελέγξουν στην πράξη εμβολιασμένους και μη, ή ποιος φέρει αρνητικό τεστ.

«Μεταβιβάζουν την ευθύνη των αποφάσεων στους επιχειρηματίες του κλάδου», επεσήμανε ο κ. Σιγούρος και τόνισε ότι η κυβέρνηση «οφείλει να υποστηρίξει με επιπρόσθετα μέτρα την εστίαση χωρίς να εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά», εννοώντας τις επιχειρήσεις που δεν έχουν εξωτερικό χώρο και οι οποίες είναι… ξεχασμένες και δεν λαμβάνουν κρατική αρωγή.

CONTINUE READING

Μάλιστα, τονίστηκε ότι προτεραιότητα για τους επαγγελματίες είναι να δοθεί η ενίσχυση επανεκκίνησης του 7% του τζίρου-που δεν έχει δοθεί μέχρι σήμερα.

«Τα μέτρα αυτά πρακτικά οδηγούν στον διαχωρισμό και διάκριση των πελατών ή τουριστών και φυσικά στην ατομική ευθύνη της απόφασης για κάθε επιχειρηματία. Αν λάβουμε υπόψη μας και τον εποπτικό έλεγχο, ο οποίος θα πρέπει να διενεργείται από τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό των καταστημάτων μας υποκαθιστώντας τους αρμόδιους ελεγκτικούς φορείς, αντιλαμβανόμαστε όλοι το λάθος της απόφασης», αναφέρει ο κ. Σιγούρος.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το σωματείο εστίασης του Πύργου προκύπτουν κάποια ερωτήματα:

«Τι θα γίνεται στην αμιγή λειτουργία στην περίπτωση κατά την οποία ένας πελάτης από παρέα των 4 ατόμων είναι ανεμβολίαστος; Τι θα πράττουν οι επιχειρηματίες;

Πώς θα χειρίζεται τον συγκεκριμένο πελάτη χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στις σχέσεις της επιχείρησης –πελατών και τι κυρώσεις θα έχει το κατάστημα το οποίο ουσιαστικά δεν έχει ευθύνη;

Τι θα γίνεται με τους τουρίστες που θα επισκέπτονται τα καταστήματά μας μετά από 10ημερη παρουσία στη χώρα μας άσχετα εάν εισήλθαν με αρχικό πιστοποιητικό καθαρό;

Πώς θα αντιμετωπίζονται οι παραπλανητικοί πελάτες που θα χρησιμοποιούν άλλο QRcode; Θα ζητάμε ταυτότητες;»

 

Follow Pentapostagma on Google news Google News

POPULAR