Προχωρούν οι διαδικασίες για την υλοποίηση τεσσάρων νέων, μεγάλων έργων στις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.
Πιο συγκεκριμένα, αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.). Η χρηματοδότηση για το ΒΟΑΚ, που έχει μήκος 157 χλμ., προβλέπει συμμετοχή 600 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και 200 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης. Επιπλέον, στα πλαίσια του έργου συμπεριλαμβάνεται και η περιοχή Κίσσαμος – Χανιά, μήκους 37,5 χλμ.
Υποβλήθηκαν οικονομικές προσφορές για την επέκταση της Ιόνιας Οδού, στο τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά. Κατατέθηκαν συμμετοχές για την προεπιλογή αναδόχου κατασκευής του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι.
Το έργο Ιωάννινα-Κακαβιά αξίας 310 εκατομμυρίων ευρώ και το τμήμα Μακρακώνη-Τυμφρηστός του άξονα Λαμία-Καρπενήσι αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να συμβάλουν σημαντικά στη βελτίωση του οδικού δικτύου.
Υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του έργου αναβάθμισης του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Άνω Λιόσια – Μέγαρα. Με αυτό το έργο ο Προαστιακός θα αποκτήσει ακόμα μια γραμμή που θα εξυπηρετεί τα δυτικά προάστια της πόλης, την βιομηχανική περιοχή Ασπροπύργου-Ελευσίνας αλλά και την Δυτική Αττική μέχρι τα Μέγαρα ενώ επανέρχεται το τρένο σε Ελευσίνα και Μέγαρα,όπως αναφέρει το protothema.gr.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρα: «Τα έργα προχωρούν, η Ελλάδα αναπτύσσεται, ισχυροποιείται και αναβαθμίζεται».