Κατά καιρούς, η Τουρκία φροντίζει να γίνεται γνωστό ότι θα πραγματοποιήσει όλο τον σχεδιασμό και τις δοκιμές του MMU (εθνικό αεροσκάφος μάχης), με τη βοήθεια ψηφιακών δίδυμων τεχνολογιών, με σκοπό να επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος και παράλληλα θα συνεχίσει τις διαδικασίες παραγωγής και δοκιμών με ψηφιακές τεχνολογίες.
Σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρείας, η TAI, η οποία χρησιμοποιεί την πλατφόρμα 3DEXPERIENCE PLM και τις εμπειρίες της αεροπορικής βιομηχανίας, για να αναπτύξει το MMU από το σχεδιασμό έως την παραγωγή, έχει συνάψει συμφωνία με την Dassault Systemes για αυτήν την τεχνολογία. Η TAI, η οποία θα πραγματοποιήσει όλο τον σχεδιασμό και τις δοκιμές του MMU με τη βοήθεια ψηφιακών τεχνολογιών, θα επιταχύνει τη διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος και θα συνεχίσει τις διαδικασίες παραγωγής και δοκιμών με ψηφιακές τεχνολογίες.
Αυτό κατά τους τούρκικους ισχυρισμούς σημαίνει ότι, θα έχει stealth ιδιότητες, λόγω του σχήματος και της δομής του, μάλιστα θα έχει δυνατότητα supercruise στο 1,4 Mach και θα αναφέρεται ως μαχητικό αεροσκάφος 5ης γενιάς.
Στο Πενταπόσταγμα σε άρθρο μας: “Ουτοπία”: Μετά το εθνικό μαχητικό της Τουρκίας τώρα και ειδικό κράνος για τους πιλότους του, για να κατανοήσουν οι αναγνώστες του τι σημαίνει ειδικό κράνος πιλότου, παραθέσαμε για παράδειγμα τι απαιτείται για το κράνος του F-35.
Τώρα ο μεγαλοϊδεατισμός των Τούρκων, τους κάνει να ισχυρίζονται ότι το εθνικό μαχητικό αεροσκάφος είναι σε θέση να συναγωνίζεται το F-35 και Su-57.
Συγκεκριμένα, Ο Temel Kotil, Γενικός Διευθυντής των Τουρκικών Αεροδιαστημικών Βιομηχανιών (TUSAŞ), έκανε μια ομιλία με τίτλο «Αεροπορία και Διαστημική Βιομηχανία» την τελευταία ημέρα του «Summit Kartal: Entrepreneurship and Innovation Summit» που διοργάνωσε η Kartal Association. Δηλώνοντας ότι η Τουρκία έχει φέρει επανάσταση στην αμυντική βιομηχανία, ο Κοτίλ είπε: «Κατασκευάζουμε ένα εθνικό μαχητικό, ένα μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς. Οι Αμερικανοί έχουν δύο αεροπλάνα F22 και F35. Οι Ρώσοι έχουν τα αεροπλάνα Su-57. Οι Κινέζοι έχουν το J- 20 αεροπλάνα. Οι Τούρκοι έχουν και τα τουρκικά πολεμικά αεροπλάνα. Υπάρχει το Εθνικό Μαχητικό. Είναι μαχητικό πέμπτης γενιάς».
Ο Γενικός Διευθυντής της TUSAŞ , Temel Kotil, έκανε αξιολογήσεις για την τουρκική αμυντική βιομηχανία. Επισημαίνοντας ότι, ο κόσμος έχει αλλάξει πολύ, ο Kotil είπε ότι το ψηφιακό περιβάλλον έχει κάνει μια πολύ σοβαρή επανάσταση και ότι είναι πολύ εύκολη η πρόσβαση σε πληροφορίες και ότι, η Τουρκία έχει κάνει μια «επανάσταση» στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας. Ο Temel Kotil είπε:
«Πολλαπλές πρόοδοι είναι μπροστά μας. Φανταστείτε ότι έχετε δαμάσει το υδρογόνο, έχετε φτιάξει δηλαδή έναν αντιδραστήρα υδρογόνου. Αυτή τη στιγμή δουλεύεται. Οι Γερμανοί ξοδεύουν πολλά. Αν δαμάσεις το υδρογόνο και το βάλεις σε ένα αεροπλάνο, τότε θα μπορώ να πάω στον Άρη με ενέργεια που δεν τελειώνει εύκολα. Θα το δεις. Θα το δεις, αλλά γίνε αυτός που θα το κάνει. Μην θαμπωθείς από τη σημερινή επιτυχία. Έχουμε δέκα επιτυχίες στην αμυντική βιομηχανία, αλλά μην εκπλαγείτε, υπάρχουν περισσότερα, είναι πάρα πολλά. Η Τουρκία κάνει επανάσταση στην αμυντική βιομηχανία, αλλά εσείς (οι νέοι) πρέπει να κάνετε τη δεύτερη επανάσταση».
Πώς κάνει επανάσταση τώρα η Τουρκία;
Ο Γενικός Διευθυντής της TUSAŞ , Temel Kotil, συνεχίζοντας το παραλήρημά του ανέφερε ότι, η Τουρκία κατασκευάζει το δικό της UAV. «Μετά το Bayraktar και το TUSAŞ, θα έχουμε τα TB2 Akıncı, Kızılelma, Aksungur, Anka και ένα νέο αεροσκάφος, το UAV . Αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. «Το drone περιμένει από πάνω, φυλάττοντας τα σύνορά μας όταν θα έρθει ο εχθρός. Κατασκευάζουμε το National Combatant, το μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς. Οι Αμερικανοί έχουν δύο αεροπλάνα F22, F35. Οι Ρώσοι έχουν αεροσκάφη Su-57. Υπάρχει και το κινεζικό αεροσκάφος J-20. Και οι Τούρκοι έχουν τουρκικά πολεμικά αεροπλάνα, το Εθνικό Μαχητικό. Πρόκειται για το μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς», είπε.
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΟΙΟ
Σε αυτό το σημείο, σηκώνεις τα «χέρια ψηλά» καθώς ανέφερε ότι, η Τουρκία είναι πλέον σε θέση να κατασκευάσει το δικό της πλοίο και υποβρύχιο.
Ο Kotil είπε, «Είμαι σε αυτόν τον τομέα για 6 χρόνια. Ήμουν με την Turkish Airlines στο παρελθόν. Αυτό που μάθαμε είναι ότι αν πρόκειται για την άμυνα της χώρας, κάνουμε τα πάντα. Κάνουμε από κιβώτιο ταχυτήτων του ελικοπτέρου Gökbey μέχρι και εξαρτήματα υποβρυχίων».