Σύμφωνα με το Star το μοιραίο βράδυ της περασμένης Τρίτης (28.02.2023) περίπου στις δέκα και μισή, ο σταθμάρχης αλλάζει το κλειδί 118 σε θέση διαγώνια γιατί περιμένει τον προαστιακό που κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και είναι το δρομολόγιο 2597.
Το τρένο φτάνει στις 22:40 καθώς έχει καθυστέρηση. Δημιουργείται ένα άλλο θέμα με άλλο κλειδί, το καταλαβαίνει ο μηχανοδηγός, ακινητοποιεί το τρένο, το θέμα διευθετείται αμέσως, και μπαίνει κανονικά στον σταθμό.
Περνά μισή ώρα, το κλειδί παραμένει στη διαγώνια θέση και η μοιραία αμαξοστοιχία φθάνει στις 23:02 το βράδυ στη Λάρισα, αποβιβάζει και επιβιβάζει και αναχωρεί δυο λεπτά αργότερα.
Ετοιμάζεται να αναχωρήσει και ο σταθμάρχης δίνει το πράσινο φως. Όμως το κλειδί δεν αλλάζει, είναι σε θέση διαγώνια, δε γυρνά ποτέ σε ευθεία. Έμεινε στη θέση του που το έβαλε ο σταθμάρχης περίπου στις 22:30.
Ουσιαστικά αυτό το δρομολόγιο είναι και το πρώτο που αναλαμβάνει ο σταθμάρχης εκείνη την ημέρα.
Το τρένο που έφθασε από Βόλο στις 22:02 το έβαλε στο σταθμό ο απογευματινός σταθμάρχης που έμεινε παραπάνω κατόπιν παρότρυνσης του προϊσταμένου του.