Κοινωνία

«Φωτιά» τα καύσιμα: Πόσο επηρεάζουν τιμές και δρομολόγια των ΚΤΕΛ

Οι περισσότερες εταιρείες των ΚΤΕΛ μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει σημαντικές αυξήσεις στα εισιτήριά τους, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Κώστα Στάμου, ο οποίος πρόσθεσε ότι όσες έχουν προχωρήσει σε τέτοια κίνηση, λένε ότι είναι κάτι αναγκαστικό.

Σε ζωντανή σύνδεση για την εκπομπή «Με Νέα Ματιά»  από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, ανέφερε ότι το εισιτήριο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη κόστιζε 36 ευρώ και τώρα ανέρχεται στα 42 ευρώ.  «Είναι από τις περιπτώσεις που αναγκάζονται να πάνε σε αυτή την αύξηση καθώς από τη μία υπάρχει το κόστος του καυσίμου κι από την άλλη δεν έχουν την επιλογή να κάνουν μείωση δρομολογίων καθώς μιλάμε για ένα μεγάλο ΚΤΕΛ που συνδέει τις δυο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Οπότε μιλάμε για πολλά δρομολόγια και τα περισσότερα είναι γεμάτα κόσμο» είπε ο δημοσιογράφος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχουν όμως κι εταιρείες ΚΤΕΛ με δρομολόγια που δεν αφορούν τόσο δημοφιλείς προορισμούς και έχουν τη δυνατότητα από τον Σεπτέμβριο να εξετάσουν το θέμα της μείωσης των δρομολογίων αν κι όπως επισημαίνουν είναι κάτι που δεν επιθυμούν καθώς θέλουν να εξυπηρετούν το κοινό.

Πάντως τηρείται στάση αναμονής για το φθινόπωρο καθώς η περίοδος που διανύουμε δεν θεωρείται ενδεικτική γιατί υπάρχει κίνηση λόγω της τουριστικής σεζόν.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...