Renault Megane RS Trophy
Τεχνολογία
Ενημερώθηκε στις:

Renault Megane RS: Ίσως το πιο υποτιμημένο hatchback του κόσμου... (Εικόνες)

Αν και οι προηγούμενες γενιάς είχαν συγκεντρώσει πολλές καλές εντυπώσεις από τον κόσμο, το νεότερο Megane RS δεν έχει κάνει τον "χαμό" που του αξίζει.

Όταν μιλάμε για τα καλύτερα hatchback, πολλοί σκέφτονται το Honda Civic Type R ή το Volkswagen Golf R. Αν και υπάρχουν πολλές τίμιες επιλογές, τα γαλλικά αμάξια δεν είναι από τις πιο δημοφιλείς απαντήσεις του κόσμου.

Ωστόσο, όσον αφορά τους ειδικούς, η τεράστια πλειοψηφία αυτών έχει βαθμολογήσει εξαιρετικά το γαλλικό Megane RS, προκαλώντας το ενδιαφέρον των λάτρεων της αυτοκίνησης. Για να δούμε τι το κάνει τόσο σπουδαίο.

Ένα Από Τα Γρηγορότερα Hatchback Διαθέσιμα Στην Αγορά

Όσο και να κακολογούν κάποιοι τα γαλλικά οχήματα, το Megane RS είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα γρηγορότερα - αν όχι το γρηγορότερο - αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Η Renault το εξόπλισε με έναν δίλιτρο κίνητρο των τεσσάρων κυλίνδρων, ενώ πρόσθεσε τούρμπο για ακόμη καλύτερη απόδοση. Το αποτέλεσμα είναι 280 ίπποι στο κανονικό μοντέλο και 300 ίπποι στην ισχυρότερη έκδοση Megane RS Trophy. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αποδοτικά τα πάει αρκετά καλά, αν και η επιτάχυνση 0-100 δεν είναι το δυνατό του χαρτί. Από στάσιμο πιάνει τα 100 μέσα σε 5,7 δευτερόλεπτα, τερματίζοντας περίπου 1 δευτερόλεπτο πίσω από το γιαπωνέζικο Type R. Η τελική του ταχύτητα λέγεται πως φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Στην άσφαλτο, το καλύτερό του χαρακτηριστικό είναι ο έλεγχος, αφού όσοι το οδήγησαν εντυπωσιάστηκαν από την δυνατότητά του να ανταποκρίνεται ακαριαία στις κινήσεις του οδηγού. 

Το RS Trophy στην πραγματικότητα έσπασε το ρεκόρ της πίστας Nurburing όταν και την τερμάτισε σε χρόνο 7 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, εκθρονίζοντας το Honda Civic Type R ως το γρηγορότερο hatchback. 

Τι Το Κάνει Τόσο Γρήγορο Και Ανταποκρίσιμο;

Οι Γάλλοι έπρεπε να δουλέψουν σε πολλά πράγματα για να βρουν την "χρυσή συνταγή" του Megane RS. Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι το ελαφρύ του βάρος και ο αεροδυναμικός του σχεδιασμός.

Μπορεί ο σχεδιασμός να μην αρέσει σε όλους, αλλά είναι σίγουρο πως βοηθά το αμάξι να επιταχύνει ταχύτατα. Έγιναν και αρκετές μειώσεις του βάρους συγκριτικά με το κανονικό Megane, με αποτέλεσμα οι μηχανικοί της εταιρείας να καταλήξουν σε ένα όχημα 136 κιλά ελαφρύτερο! Τελικώς, το Megane RS ζυγίζει λίγο περισσότερο από 1,3 τόνους. 

GALLERY

Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...