2022 Audi RS3
Τεχνολογία

5 λόγοι που το 2022 Audi RS3 είναι το όνειρο κάθε οδηγού (Εικόνες & Βίντεο)

Το Audi RS3 έχει περάσει τρεις διαφορετικές γενιές μέχρι στιγμής, με την νεότερη να αποτελεί την πιο εντυπωσιακή μέχρι στιγμής. Μπορεί να μην παράγει περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη, αλλά αυτή η διαθέτει πολλά περισσότερα από απλή ιπποδύναμη. 

5. Έρχεται σε Δύο Διαφορετικά Στυλ

Το Audi RS3 είναι διαθέσιμο είτε σε τετράπορτη συμπαγή έκδοση σεντάν, η οποία αποκαλείται Sedan, είτε σε έκδοση hatchback, η οποία αποκαλείται Sportback. Και οι δύο είναι εξοπλισμένες με τον ίδιο κινητήρα και το ίδιο σύστημα κίνησης. 

Το Sportback είναι πρακτικότερο, με 380 λίτρα χώρο στο πορτ μπακάζ συγκριτικά με τα 335 λίτρα του Sedan. Όσον αφορά την εμφάνιση, οι λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων εννοείται πως προτιμούν την λιγότερο πρακτική εκδοχή. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

4. Κίνηση Τεσσάρων Τροχών

Όλα τα Audi που σχεδιάζονται ως μοντέλα υψηλής απόδοσης έρχονται με το σύστημα τεσσάρων τροχών Quattro. Αυτό το σύστημα βοηθάει το όχημα να ανταπεξέλθει καλύτερα σε συνθήκες παγωμένου οδοστρώματος ή άλλες δύσκολες επιφάνειες.

Βέβαια, προσφέρει και καλύτερη πρόσφυση σε κανονική άσφαλτο, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο όταν το κοντέρ "παίρνει φωτιά".

3. Έχει Ακόμη και Λειτουργία Drift

Η Audi το αποκαλεί RS Torque Splitter ("Διανεμητής Ροπής RS"), αλλά με απλά λόγια είναι μία λειτουργία για drift που επιτρέπει το πίσω διαφορικό να στέλνει όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς. Στην ουσία το σύστημα Quattro προσαρμόζεται και κάνει το αμάξι πισωκίνητο. 

2. Έχει "Μισό"… V10 κινητήρα

Όσον αφορά τους κινητήρες, το διαμάντι της γερμανικής εταιρείας είναι αναμφίβολα ο V10 που συναντάμε στο ταχύτατο R8. Αλλά, για ευνόητους λόγους η εγκατάσταση ενός τέτοιο θηρίου σε ένα συμπαγή αυτοκίνητο όπως το Audi RS3 είναι αδύνατη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Για αυτό και η εταιρεία στο 2022 Audi RS3 "έκοψε" τον κινητήρα στην μέση, με το αποτέλεσμα να είναι ένας τούρμπο κινητήρας 2,5 λίτρων με 5 κυλίνδρους σε σειρά. Η ιπποδύναμη του φτάνει τα 401 άλογα, ενώ παράγονται 500 Nm ροπής. Αυτό και αν θεωρείται μηχανικό επίτευγμα!

Στην λειτουργία RS Performance και με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control), το Audi RS3 τερμάτισε την εικονική πίστα της Νιρμπουργκρίνγκ σε μόλις 7 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα. Με αυτό το νούμερο το γερμανικό αμάξι ξεπέρασε το Renault Megane, ενώ απέχει μόλις 10 δευτερόλεπτα από τον χρόνο της Lamborghini Gallardo Superleggera. 

1. Το Εσωτερικό του Είναι Μαγευτικό

Η Audi ήταν πάντα γνωστή για την δημιουργία εσωτερικών σχεδιασμών που βρίσκουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ υπερβολικά πολυτελούς στυλ και εύκολης αλληλεπίδρασης.  

Οι θέσεις είναι όσο άνετες φαίνονται και κρατάν τον οδηγό και τους επιβάτες σταθερούς… ακόμη και όταν το αμάξι "ντριφτάρει". Η βασική οθόνη αφής 10,1 ιντσών είναι ευκολονόητη, ενώ το πλήρως ψηφιακό κοντέρ είναι εντυπωσιακό. Η Audi δεν το αποκαλεί τυχαία Ψηφιακό Πιλοτήριο. Το κερασάκι στην τούρτα όμως είναι τα υλικά κατασκευής του εσωτερικού, τα οποία είναι είναι όσο ποιοτικά γίνεται.

GALLERY

2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
2022 Audi RS3
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...