Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται πως άκουσε τις απαιτήσεις των πελατών για ένα πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κοντραρίζεται ολόκληρα supercar. Με το 2023 GR Corolla, η εταιρεία προσθέτει ένα σημαντικό αυτοκίνητο στην σειρά σπορ αμαξιών της, το οποίο μπορεί να προσφέρει εξαιρετική απόδοση και έλεγχο, χωρίς να χάνει την πρακτικότητά του.
Σπουδαίος Έλεγχο
Το αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα κίνησης τεσσάρων τροχών GR-Four All-Wheel-Drive της Toyota, ένα σύστημα που διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση σε κάθε άσφαλτο. Δυστυχώς για τους λάτρεις των αυτόματων, η ιαπωνική εταιρεία θα σας απογοητεύσει γιατί κυκλοφορεί το μοντέλο μόνο με χειροκίνητο σύστημα μετάδοσης. Και αυτό γιατί η Toyota δηλώνει πως θέλει να πλησιάσει όσο μπορεί τις σκληροπυρηνικές αγωνιστικές ρίζες της.
Το σασί του GR Corolla δεν είναι συνηθισμένο, ειδικά δεδομένου ότι βασίζεται στην πλατφόρμα GA-C της εταιρείας. Αυτή περιλαμβάνει βελτιωμένες ενισχύσεις σκελετού, ειδικά κατασκευασμένες για το μοντέλο στο εργαστήριο GR. Το αμάξι έρχεται σε δύο εκδόσεις: την Core και την Circuit.
Αυτό Είναι το Καλύτερο Χαρακτηριστικό
Το καλύτερο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου είναι χωρίς αμφιβολία το σύστημα κίνησης τεσσάρων τροχών, το οποίο σχεδιάστηκε για να προσφέρει σταθερότητα σε κάθε επιφάνεια. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε με προδιαγραφές ράλι, για αυτό και μπορεί να διαχειριστεί κάθε είδους συνθήκη, όπως λάσπη, χαλίκι, χιόνι, βροχή ή μία απλή οδήγηση σε βουνό. Ένα στοιχείο κλειδί του συστήματος είναι η προσαρμοστικότητα.
Με μία απλή εναλλαγή στις ρυθμίσεις, η απόδοση τεσσάρων τροχών θα βελτιστοποιηθεί στις απαιτήσεις του οδηγού. Για παράδειγμα, για απλή καθημερινή χρήση μπορεί να επιλεχθεί κατανομή ροπής 60:40 (μπροστά/πίσω), ενώ για σπορ απαιτήσεις η αναλογία 50:50 ίσως σας βολέψει περισσότερο.
Εάν επιλέξει κανείς την έκδοση Circuit, το αυτοκίνητο έρχεται με το διαφορικό Torsen Limited-Slip Differential, ένα χαρακτηριστικό που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και έλεγχο στις στροφές. Βέβαια, εάν έχετε την έκδοση Core, το διαφορικό αυτό περιλαμβάνεται στο πακέτο απόδοσης (Performance Pack) μαζί με άλλον επιπλέον εξοπλισμό.
Συμπαγής Αλλά Πανίσχυρος Κινητήρας
Το GR Corolla χρησιμοποιεί τον ίδιο turbocharged G16E-GTS κινητήρα με το GR Yaris, αλλά προφανώς και παράγει περισσότερη ισχύ. Όλες οι βελτιώσεις που διαθέτει το GR Corolla, όπως η βελτιωμένη εξάτμιση, έχουν ως αποτέλεσμα ισχύ 300 αλόγων και ροπή 370 Nm. Ο ελαφρύς κινητήρας είναι συνδεδεμένος σε ένα χειροκίνητο και έξυπνο σύστημα μετάδοσης έξι ταχυτήτων. Εάν θεωρείται τα Toyota βαρετά, το 2023 Toyota GR Corolla αποτελεί σίγουρα μία εξαίρεση.