Οι Ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις αγωνίζονται από την έναρξη της καλοκαιρινής αντεπίθεσης λόγω των τεράστιων ναρκοπεδίων που έχει τοποθετήσει ο ρωσικός στρατός. Ένα από τα πιο απρόσιτα είναι αυτά τα ναρκοπέδια που βρίσκονται στη νότια κατεύθυνση. Είναι πιο γνωστά ως «γραμμή Σουροβικίν».
Σε μια νέα εξέλιξη, η Νότια Κορέα θα παράσχει στην Ουκρανία δύο άρματα αποναρκοθέτησης K600 KCEV. Αυτά τα κορεατικά άρματα μάχης είναι θωρακισμένες «αντιναρκικές μηχανές».
Το K600 KCEV είναι μια από τις τελευταίες εξελίξεις στη Νότια Κορέα στην αποναρκοθέτηση στο πεδίο της μάχης. Προορίζεται να λειτουργεί κατά τη διάρκεια πολεμικών επιχειρήσεων. Το μοντέλο είναι νέο και ο στρατός της Νότιας Κορέας άρχισε να δέχεται τις πρώτες του μονάδες μόλις το 2020.
Το K600 παρουσιάζει το πρωτότυπό του σε ένα βελτιωμένο και αναδιαμορφωμένο πλαίσιο του κύριου άρματος μάχης K1, με τον πύργο M1 να αντικαθίσταται από μια υπερκατασκευή. Τα οχήματα παραγωγής, υιοθετούν το πλαίσιο τους από το κύριο άρμα μάχης Κ2. Το σημαντικό βάρος αυτού του νέου θωρακισμένου άρματος είναι 62 τόνοι.
Εξοπλισμός
Το K600 μπορεί να ξεπεράσει ναρκοπέδια σε ένα σημαντικό βάθος 0,3 μέτρα και μπορεί να εξουδετερώσει νάρκες που διαθέτουν προηγμένες ασφάλειες μέσω εκπομπής μαγνητικού πεδίου.
Στο πεδίο της μάχης, το K600 ανοίγει ασφαλείς διαδρόμους μέσα σε ναρκοπέδια για την ταχεία διέλευση των στρατευμάτων και την κίνηση των οχημάτων. Αυτή η τακτική διευκολύνει την πρόοδο προς τα εμπρός των μονάδων επίθεσης, πριν δημιουργηθεί η αμυντική δομή των εχθρικών δυνάμεων.
Ενσωματωμένο στο K600 είναι ένα σύστημα οδικής σήμανσης που απλώνει ράβδους καθώς το μηχάνημα προχωρά, εμφανίζοντας μια αποναρκοθετημένη διαδρομή για να ακολουθήσουν στρατεύματα και οχήματα.
Ο βραχίονας εκσκαφέα με κάδο, είναι ένα ευέλικτο εργαλείο για διάφορες λειτουργίες, όπως σκάψιμο αντιαρματικών τάφρων και κοιλωμάτων, εκκαθάρισης εμποδίων και ανύψωσης διαφορετικών αντικειμένων.
Προστασία και οπλισμός
Η προστασία του K600 είναι παράλληλη με αυτή των συμβατικών κύριων αρμάτων μάχης, που διαθέτουν βαριά θωράκιση ικανή να αντιστέκεται σε ζημιές από νάρκες. Εξοπλισμένο με προστασία NBC και αυτοματοποιημένους μηχανισμούς πυρόσβεσης, προσφέρει λειτουργία τηλεχειρισμού από ακτίνα έως 5 km για βελτιωμένη ασφάλεια του πληρώματος.
Ένα βαρύ πολυβόλο 12,7 mm τοποθετημένο στην οροφή χρησιμεύει ως αμυντικός μηχανισμός, τον οποίο διαχειρίζεται ένα πλήρωμα δύο ατόμων που αποτελείται από έναν διοικητή και έναν οδηγό. Η κίνηση του K600 εξασφαλίζεται από έναν κινητήρα ντίζελ 1.200 ίππων, σύμφωνα με αναφορές.
Κίνδυνος χτυπημάτων με πυραύλους κρουζ
Χθες το βράδυ η αεράμυνα της Κριμαίας δέχθηκε επίθεση από μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (UAV). Σύμφωνα με το ρωσικό avia-pro, η επίθεση που πραγματοποιήθηκε από έξι UAV, δεν ήταν τόσο μια πραγματική επίθεση όσο μια έρευνα της αεράμυνας της περιοχής. Αργότερα έγινε γνωστό ότι, τα συστήματα αεράμυνας λειτουργούσαν πράγματι ενεργά στην Κριμαία.
Επιπλέον, υπήρξαν αναφορές για υψηλή εχθρική δραστηριότητα στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας. Αυτά τα δεδομένα ενδέχεται να υποδεικνύουν μια προσπάθεια προώθησης στρατευμάτων της Κύριας Διεύθυνσης Πληροφοριών (GUR) και των Δυνάμεων Ειδικών Επιχειρήσεων (SSO) από την περιοχή της Οδησσού με σκοπό να επιχειρήσουν στο έδαφος της Κριμαίας.
Σύμφωνα με το ρωσικό μέσο, ενδεικτικό της έντασης της κατάστασης ήταν ο αποκλεισμός της κυκλοφορίας μέσω της γέφυρας της Κριμαίας. Η απόφαση που ελήφθη σχετίζεται προφανώς με την πιθανή επιχείρηση πυραυλικής απειλής, στο πλαίσιο των αναφορών για απογείωση ουκρανικών Su-24M εξοπλισμένων με πυραύλους κρουζ Storm Shadow/SCALP.
Αυτοί οι πύραυλοι έχουν αρκετά μεγάλο βεληνεκές και είναι ικανοί να μεταφέρουν διάφορους τύπους κεφαλών, γεγονός που τους καθιστά σοβαρή απειλή για διάφορους στόχους στην Κριμαία.