Μια δοκιμή της McDonald’s για το τεχνητό μπιφτέκι της στο Σαν Φρανσίσκο και στο Ντάλας «δεν ήταν επιτυχής σε καμία από τις δύο αγορές», δήλωσε την Τετάρτη ο Joe Erlinger, επικεφαλής της αλυσίδας στις ΗΠΑ, συμφωνα με το newmoney.gr
Οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν αναζητούν «το McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες από τα McDonald’s», δήλωσε ο Erlinger στο Global Food Forum της Wall Street Journal στο Σικάγο.
Οι μετοχές της Beyond Meat που συνεργάστηκε με τη McDonald’s για την παραγωγή του μπιφτεκιού McPlant, υποχώρησαν έως και 5,1% την Τετάρτη μετά τα σχόλια του Erlinger, σύμφωνα με το Bloomberg.
Αντίθετα, η McDonald’s κάνει επενδύσεις σε προϊόντα με κοτόπουλο, καθώς οι καταναλωτές κλίνουν προς την πρωτεΐνη που προέρχεται από αυτό. Η εταιρεία πουλάει περισσότερο κοτόπουλο από ό,τι βοδινό κρέας αυτές τις ημέρες, πρόσθεσε.
«Κάποιες από αυτές τις καταναλωτικές συμπεριφορές οφείλονται στην πιο προσιτή τιμή», είπε. «Το κοτόπο