Κόσμος

Η διαφήμιση για τη νέα ταινία του Τομ Κρουζ «Mission Impossible» στο TikTok που έγινε viral

Ο Τομ Κρουζ επέστρεψε στη μεγάλη οθόνη με την πρώτη δόση της 7ης ταινίας της πασίγνωστης σειράς ταινιών «Mission: Impossible», με την πρεμιέρα να γίνεται χθες στην Ελλάδα και τις πρώτες αντιδράσεις να δείχνουν ότι πρόκειται για μια ακόμα επιτυχημένη επιστροφή του 60χρονου ηθοποιού.

Η προώθηση έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετές εβδομάδες με τον Τομ Κρουζ να δίνει μεγάλη έμφαση και στην ευρωπαϊκή αγορά καθώς ένα σημαντικό κομμάτι της ταινίας έχει γυριστεί στην Ρώμη, ενώ στην ιταλική πρωτεύουσα ο 60χρονος πρωταγωνιστής συνάντησε και την ιταλίδα πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι λίγο πριν την πρεμιέρα της ταινίας.

Οι καιροί ωστόσο έχουν αλλάξει και οι ταινίες μπορεί να συνεχίζουν να διαφημίζονται με αφίσες, τηλεοπτικά σποτ και άλλες παλαιότερες μεθόδους, όμως έχουν προστεθεί αρκετά διαφημιστικά «όπλα» στη φαρέτρα κάθε παραγωγής. Το TikTok είναι ένα από τα πιο βαριά... όπλα που διαθέτουν και το Mission Impossible το εκμεταλλεύτηκε στο έπακρον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ένα απροσδόκητο βίντεο στην γνωστή πλατφμόρμα έφτασε τις 90 εκατομμύρια προβολές και έγινε viral. Είναι φτιαγμένο από τον Victor de Martin και δείχνει μια μπίλια να πέφτει πάνω σε «πλακάκια» μουσικού οργάνου μέσα από μια «υπνωτική» διαδρομή και να διαμορφώνεται έτσι σταδιακά το πολύ χαρακτηριστικό ακουστικό θέμα της ταινίας.

Δείτε το βίντεο:

H ταινία του Τομ κρουζ ξεκίνησε με 15,5 εκατομμύρια δολάρια στο Boc Office την ημέρα της πρεμιέρας, συμπεριλαμβανομένων 7 εκατομμυρίων δολαρίων την Τρίτη. Η μεγάλου προϋπολογισμού σκηνή της Paramount και της Skydance, η οποία είναι η έβδομη συνέχεια του franchise δράσης με επικεφαλής τον Τομ Κρουζ, αναμένεται να συγκεντρώσει τουλάχιστον 60 εκατομμύρια δολάρια το παραδοσιακό Σαββατοκύριακο από την Παρασκευή έως την Κυριακή. Τις πρώτες πέντε ημέρες προβολής του, οι πωλήσεις εισιτηρίων για το "Dead Reckoning Part One" αναμένεται να φτάσουν τα 85 με 95 εκατομμύρια δολάρια στη Βόρεια Αμερική και τα 160 εκατομμύρια δολάρια στο διεθνές box office για ένα δυνατό παγκόσμιο ξεκίνημα γύρω στα 250 εκατομμύρια δολάρια.

Οι κριτικές που λαμβάνει είναι καλές μιας και ο Έρικ Ντέιβις, από το Fandango και το Rotten Tomatoes, υποστήριξε πως ότι είχε μερικές από «τις καλύτερες στιγμές» βλέποντας τη νέα ταινία του Κρουζ.

Συμπλήρωσε ότι πρόκειται για «μια άψογα φτιαγμένη ταινία δράσης που δεν σταματά να διασκεδάζει. Κάθε σεκάνς δράσης είναι μεγάλης διάρκειας, τρελή και έντονη. Η ιστορία είναι μεγάλη και εκτεταμένη, αλλά μου άρεσε το γεγονός ότι και ένιωθε ολοκληρωμένη και σε άφηνε να πεθαίνεις για το τι θα ακολουθήσει».

Ο κριτικός ταινιών Σκοτ Μαμτζ έγραψε στο Twitter ότι το «Dead Reckoning» «άξιζε την αναμονή!». Πρόσθεσε ότι ήταν «απολύτως φανταστικό» και δήλωσε ότι ήταν η «καλύτερη "Αποστολή" μέχρι τώρα» για τη σειρά ταινιών.

«Υπέροχη ιστορία, φοβερό καστ, απίστευτη δράση που θα σας κρατήσει σε αγωνία», συνέχισε, ενώ δήλωσε ότι ο Κρουζ «ξεπέρασε τον εαυτό του με την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!».

Η Πέρι Νέμιροφ του «Collider» αποκάλεσε το «Mission: Impossible 7» ως έναν άλλο νικητή για το franchise.\

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ