Είναι μια επένδυση που θα μπορούσε να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς οι επενδυτές της εταιρείας έχουν στόχο να βελτιώσουν ένα πολύ συγκεκριμένο τμήμα της αλυσίδας προσφοράς λιθίου: τη μετατροπή του ακατέργαστου λιθίου σε πρώτη ύλη για μπαταρίες, σύμφωνα με το insider.gr.
Το λίθιο χρησιμοποιείται στα ηλεκτρικά οχήματα γιατί είναι το ελαφρύτερο μέταλλο και έχει τον υψηλοτερο λόγο βάρους γόμωσης, το οποίο έχει σημασία για μια μπαταρία που έχει φτιαχτεί για μεταφορές. Την τελευταία δεκαετία ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχει αυξηθεί ραγδαία, ξεπερνώντας τα 10 εκατομμύρια οχήματα στους δρόμους παγκοσμίως, σύμφωνα με τη Διεθνή Υπηρεσία Ενέργειας. Όσο η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα συνεχίζει να αυξάνεται, το ίδιο θα κάνει και η ζήτηση για λίθιο.
Η ανάπτυξη στον αριθμό και το μέγεθος των μπαταριών για ηλεκτροκίνητα οχήματα θα είναι υπεύθυνη για πάνω από το 90% της ζήτησης για λίθιο έως το 2030, σύμφωνα με τον Andrew Miller, διευθυντή λειτουργιών της Benchmark Mineral Intelligence. Η ζήτηση θα είναι δύσκολο να καλυφθεί, όχι επειδή η ποσότητα του λιθίου είναι περιορισμένη αλλά επειδή υπάρχουν περιορισμένοι πόροι για τη μετατροπή του λιθίου σε μια μορφή που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τη βιομηχανία μπαταρίας. Αυτό το εμπόδιο επιχειρεί να ξεπεράσει η Mangrove.