Ούτε ο πολιτισμός, ούτε οι «κοινωνικοοικονομικοί παράγοντες» εξηγούν το χαμηλό IQ των μαύρων

Μια νέα μελέτη από τις ΗΠΑ δείχνει ότι η διαφορά νοημοσύνης μεταξύ των μαύρων και των λευκών παραμένει κατ 'αρχήν εντελώς αμετάβλητη ακόμη και όταν λαμβάνεται υπόψη η κοινωνικοοικονομική κατάσταση. Ούτε ο πολιτισμός ή οι λεγόμενες διακρίσεις φαίνεται να επηρεάζουν τις διαφορές.

Η μελέτη, που διεξήχθη από τον John GR Fuerst στο Ινστιτούτο Κοινωνικής Έρευνας του Ulster και δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό The Mankind Quarterly, δείχνει μια σαφή σχέση μεταξύ των αποτελεσμάτων σε τεστ γνωστικής νοημοσύνης και των αφρικανικών γονιδίων.

Όσο περισσότερη αφρικανική γενετική σύνθεση έχει ένα άτομο, τόσο χειρότερα αποδίδει στο τεστ νοημοσύνης.

Αυτή η σχέση είναι γνωστή στο παρελθόν, αλλά οι αριστεροί φιλελεύθεροι υποστήριξαν ότι οι διαφορές μπορεί να οφείλονται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως «διακρίσεις», κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες ή πολιτισμό.

Αλλά όταν ο Fuerst δοκιμάζει αυτές τις υποθέσεις, τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά.

Αποδεικνύεται ότι οι διαφορές παραμένουν κατ' αρχήν εντελώς αμετάβλητες όταν οι συμμετέχοντες στη μελέτη χωρίζονται σε ομάδες ατόμων με υψηλή κοινωνικοοικονομική θέση και χαμηλή κοινωνικοοικονομική θέση, αντίστοιχα.

Όσον αφορά τον πολιτισμό, ο Fuerst εξετάζει εάν το αποτέλεσμα επηρεάζεται από το γεγονός ότι κάποιοι αυτοπροσδιορίζονται ως Λατινοαμερικανοί και άλλοι όχι. Όμως, παρά τις μεγάλες πολιτισμικές διαφορές μεταξύ των λεγόμενων Ισπανόφωνων και άλλων, οι σαφείς διαφορές γενετικής νοημοσύνης μεταξύ μαύρων και λευκών παραμένουν και εδώ.

Η μελέτη ελέγχει επίσης ατομικά τις ομάδες συμμετεχόντων που αυτοπροσδιορίζονται ως λευκοί, φυλετικά μικτές και μαύροι, αντίστοιχα. Σε όλες τις περιπτώσεις, η προηγούμενη σχέση μεταξύ ευφυΐας και αφρικανικών γονιδίων παραμένει τόσο ισχυρή όσο πριν.

νεκροί στρατιώτες