Κοινωνία

Απάτη: Πλήρωσε 70.000 ευρώ και δεν έχει αυτοκίνητο...

Πάνε 2 χρόνια από τότε που του έκλεψαν το αυτοκίνητο. Πολυτελές SUV, ακριβό, μεγάλου κυβισμού και γνωστής γερμανικής εταιρίας.

Έπειτα από 2 χρόνια τον καλούν από την αστυνομία για να αναγνωρίσει εάν το όχημα είναι δικό του...

Είναι. 

Όμως τι συνέβη αυτά τα δύο χρόνια και πως κάποιος άνθρωπος μπορεί να χάσει στην πραγματικότητα 70.000 ευρώ, ένα τόσο μεγάλο ποσό χρημάτων; 

Θα σας εξηγήσουμε αμέσως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

2 χρόνια πριν εκλάπη έξω από το σπίτι του του κατόχου του, ένα αυτοκίνητο αξίας μεγαλύτερης των 80.000 ευρώ. 

Το αυτοκίνητο είχε αγοραστεί στις 53.000 ευρώ πριν και ήταν μεταχειρισμένο.

Έχει αξία να αναφερθούμε στο πως έγινε και η ληστεία του αυτοκινήτου. 

Απόγευμα, καλοκαίρι του 2018, ο κάτοχος του αυτοκινήτου βρίσκεται στον κήπο του και παρατηρεί με οπτική επαφή πως το πόρτ-παγκάζ του αυτοκινήτου του είναι ανοιχτό.

Απορεί μεν γιατί δε θυμάται να το άφησε ανοιχτό, παίρνει το κλειδί από σπίτι του και το κλείνει από μακριά κλειδώνοντας το αυτοκίνητο. 

Γυρίζει στο σπίτι να αφήσει το κλειδί και βγαίνοντας ξανά στον κήπο, όπου έχει οπτική επαφή με το δρόμο και το όχημα μένει άφωνος καθώς το αυτοκίνητο έχει εξαφανιστεί! 

Ο κλέφτης μπήκε από το πορτ-παγκάζ του πανάκριβου SUV, βρισκόταν μέσα την ώρα που από μερικά μέτρα μακριά ο κάτοχός του το κλείδωσε, απενεργοποίησε κάθε σύστημα ασφαλείας (άξιο απορίας αυτό όσον αφορά στη μάρκα του αυτοκινήτου, αλλά άλλη συζήτηση) και το έκλεψε περνώντας μπροστά από το αστυνομικό τμήμα που βρισκόταν στο τέλος του δρόμου! 

Το αυτοκίνητο μέχρι και προχθές ήταν "εξαφανισμένο". Η αστυνομία δεν μπορούσε να βρει τα ίχνη ούτε κάποιου κλέφτη, ούτε της συμμορίας, ούτε του αυτοκινήτου. 

Να αναφέρουμε πως στο αυτοκίνητο δεν άλλαξαν χρώμα. Δεν άλλαξαν εμφάνιση. Δεν άλλαξαν τίποτα εμφανισιακά και βρέθηκε με μια μόνο μικρή φθορά άνευ σημασίας εμπρός. 

Με την κλοπή του αυτοκινήτου ο κάτοχος δηλώνει το συμβάν στην αστυνομία και στην ασφαλιστική του εταιρία. 

Η ασφαλιστική εταιρία μετά από έρευνα και μετά το πέρας κάποιων μηνών αποζημειώνει τον κάτοχο καθώς είχε μεικτή ασφάλεια. 

Ο κλέφτης - συμμορία (;), που πιθανότατα έχει πλουτίσει από τέτοιες κλοπές, κλέβοντας το αυτοκίνητο, αλλάζει στα χαρτιά του (και μόνο) τον κυβισμό του κινητήρα, τις πινακίδες και τον αριθμό πλαισίου χαράζοντας άλλον (;).

Έχουμε πάρα πολλές απορίες στο πώς μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί αφού για κάθε αλλαγή απαιτείται έγκριση από το Υπουργείο συγκοινωνιών...

Ο κλέφτης λοιπόν πίσω από το όνομα μιας ανύπαρκτης αυτή την στιγμή, εταιρίας ως "Secret Premium Cars" στον τίτλο της, βάζει προς πώληση το αυτοκίνητο το 2019 με γυρισμένα μάλιστα χιλιόμετρα. 

Ένας ανυποψίαστος αγοραστής καλεί για να δει το αυτοκίνητο και τελικά το αγοράζει στην τιμή των 55.000 ευρώ. 

15 ημέρες αργότερα το αυτοκίνητο "κάνει και πάλι φτερά"... 

Τότε, κάποιος τηλεφωνεί στον νέο αγοραστή και τον ενημερώνει πως του έχουν κλέψει το αυτοκίνητο και εάν το θέλει πίσω να τους αφήσει σε σημείο και χωρίς να ειδοποιήσει την αστυνομία, 15.000 ευρώ για να του πουν που βρίσκεται και να πάει να το πάρει.

Ανήμπορος να κάνει κάτι διαφορετικό και έχοντας δώσει ήδη το μεγάλο ποσό των 55.000 ευρώ, ο νέος αγοραστής δίνει και άλλες 15.000 σε άγνωστο κλέφτη και πάει στο σημείο που του έχουν πει να παραλάβει το αυτοκίνητο. 

Είναι πράγματι εκεί. Το παίρνει και γυρίζει σπίτι του. 

Λίγες ημέρες αργότερα τον καλούν από την αστυνομία, όπου τον ενημερώνουν ότι θέλουν να δουν το αυτοκίνητο. 

Ελέγχουν το αυτοκίνητο, βρίσκουν πως έχει χαραχθεί νέος αριθμός πλαισίου στον ήδη υπάρχον, βλέπουν πως ο κινητήρας είναι διαφορετικός και προχωρούν σε κατάσχεση του αυτοκινήτου. 

Έτσι, ο νέος αγοραστής μετά από τις 70.000 ευρώ που έχει δώσει δεν έχει πλέον αυτοκίνητο και για τα χρήματα αυτά δεν μπορεί να αποζημειωθεί από πουθενά...

Η αστυνομία κρατά το αυτοκίνητο για κάποιους μήνες και μετά από τελικό της έλεγχο καλεί τον πρώτο κάτοχό του να το δει από κοντά και να επιβεβαιώσει εάν είναι αυτό. 

Πράγματι, το αυτοκίνητο είναι αυτό και μάλιστα στο ντουλαπάκι υπάρχει ακόμα ένα καλώδιο σύνδεσης, προσωπικό αντικείμενο του πρώτου ιδιοκτήτη.

Το αυτοκίνητο πλέον ανήκει στην ασφαλιστική εταιρία καθώς έχει αποζημειωθεί ο πρώτος κάτοχός του και ο δεύτερος κάτοχος έχει χάσει 70.000 ευρώ και δεν έχει αυτοκίνητο. 

Και αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα. Όχι κάπου αλλού. Εδώ. Στα Βόρεια Προάστια συγκεκριμένα.

Και όπως έχετε και εσείς κάμποσες απορίες, έχουμε και εμείς.

Και εάν ο κλέφτης είναι ο ίδιος από τον πρώτο κάτοχο; Εάν δηλαδή ο πρώτος κάτοχός του αγόρασε το αυτοκίνητο (53.000 ευρώ) από αυτόν που το έκλεψε και το πούλησε (55.000 ευρώ) και έπειτα ζήτησε κι άλλα (15.000);

Συνολικά έβγαλε 123.000 ευρώ από ένα ήδη κλεμμένο αυτοκίνητο (ποιος ξέρει από ποιον); 

Πως γίνεται όλα αυτά να περνάνε έτσι από το Υπουργείο Επικοινωνιών και να κυκλοφορούν με ελληνικές πινακίδες; 

Δεν έχουμε απάντηση στα παραπάνω.

Το μόνο που έχουμε, είναι να σας δώσουμε κάποιες συμβουλές για τις μελλοντικές αγορές σας, εφόσον αφορούν σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

- Προτιμήστε ένα μεγάλο δίκτυο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που προσφέρουν εγγύηση για το όχημα.

- Προτιμήστε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από ιδιώτη εφόσον είναι πρώτο χέρι. 

- Προσέχετε ιδιαίτερα όταν αγοράζετε αυτοκίνητο από ιδιώτη δεύτερο χέρι ή άγνωστες εταιρίες που δεν έχουν βάση, ειδικά εάν ο πρώην ιδιοκτήτης σας ενημερώνει πως έχει κάνει μετατροπή στον κινητήρα, αλλά δεν τον έχει δηλώσει για να μην πληρώνει πολλά. Είναι παράνομο σε κάθε περίπτωση. 

- Εάν δείτε κάποια αγγελία από εταιρία με αρκετά καλή τιμή - προσφορά σε ένα αυτοκίνητο και δεν βρίσκετε κανένα στοιχείο της εταιρίας, ψάξτε παραπάνω προτού συναντήσετε κάποιον. Ζητήστε του να τον συναντήσετε στα γραφεία της εταιρίας του. Εξακριβώστε τα στοιχεία της εταιρίας με κάθε τρόπο. 

- Θυμηθείτε πως όλες οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, διαθέτουν στο στόλο τους μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Μπορεί να σας κοστίσει λίγο παραπάνω αλλά θα είστε ασφαλείς στην αγορά σας. 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Με ανησυχία παρακολουθούν οι Τούρκοι το σενάριο παραχώρησης των ελληνικών S-300 στην Αρμενία για την απόκτηση πυραύλων BARAK-MX ή Patriot PAC-3

Η ελληνική ηγεσία στοχεύει να είναι εντελώς απαλλαγμένη από όπλα ρωσικής προέλευσης-Η Τουρκική πλευρά ούτε να ακούσει...