Οι φωτογραφίες είναι από την ιστοσελίδα evima.gr της Εύβοιας. Επιβεβαιώνουν την πληροφορία περί μεταφοράς ανταλλακτικών αεροσκαφών με νταλίκες. Ο κινητήρας πήγαινε για Κύμη, αλλά όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, σε μια στροφή, “βρήκε” σε μπαλκόνι σπιτιού και έπαθε ζημιά.
Ακολούθησε μια ολόκληρη περιπέτεια για να βρεθεί άλλος κινητήρας και να μεταφερθεί με τον ίδιο τρόπο στην Κύμη κι από εκεί στο νησί που περίμενε το C-130. Η ηγεσία του ΓΕΑ ,η οποία όταν τίθεται το ερώτημα “πως πάνε τα πράγματα στην ΠΑ”, απαντά “δυναμικά”, έχει κάποια απάντηση στο γιατί η μεταφορά έγινε με νταλίκα;
Την απάντηση την γνωρίζουμε, αλλά δεν είναι ανάγκη να γράφονται κάποια πράγματα. Από την άλλη αυτό φαίνεται να εκμεταλλεύονται όσοι πρέπει να λάβουν αποφάσεις αλλά δεν το κάνουν ,για να μην “στεναχωρήσουν τους πολιτικούς προϊσταμένους” στους οποίους ενδέχεται να λένε ότι “όλα είναι υπό έλεγχο”. Η κατάσταση όμως είναι πάρα πολύ σοβαρή για να εξακολουθούμε να κρύβουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί. Οι ηγεσίες οφείλουν όχι να ζητήσουν αλλά να απαιτήσουν να δοθούν λύσεις σ΄ ότι έχει να κάνει με θέματα συντήρησης και υποστήριξης .Δικαιολογία ότι “λεφτά δεν υπάρχουν”, δεν στέκεται πλέον. Με τα 52 εκατομμύρια που έχουν μοιραστεί ήδη σε “διαφημιστικές καμπάνιες-καρμπόν” η ΠΑ θα ΄χε λύσει πολλά, πάρα πολλά προβλήματα της και δεν θα χρειαζόταν να μεταφέρει κινητήρες με νταλίκες…
Κατά τ΄ άλλα στο ΓΕΑ ασχολούνται με το ραντάρ AESA που θα μπει στα εκσυγχρονισμένα F-16, τα οποία θα τα ΄χουμε περί το 2028, ώστε αργότερα να μπορούν να συνεργάζονται με τα F-35 που κάποια στιγμή περί το 2030 μπορεί και να τα ΄χουμε. Στο μεταξύ οι Τούρκοι έχουν ανακοινώσει ότι μέσα στο επόμενο τετράμηνο μας ετοιμάζουν μια από τις σοβαρότερες κρίσεις…