Όταν πρωτοεμφανίστηκε το όνομα της Genesis στον κόσμο του αυτοκινήτου αποτελούσε συνώνυμο της Hyundai και συγκεκριμένα της πολυτελούς σειράς μοντέλων της. Σήμερα όμως, αφού έχουν περάσει αρκετά αμάξια Genesis από την αγορά, η εταιρεία έχει αποκτήσει το δικό της κοινό και απέχει αρκετά από την μητρική της εταιρεία.
Με την νέα της εισαγωγή, το 2023 Genesis GV70, η νοτιοκορεάτικη μάρκα λανσάρει το πιο πολυτελές και ενδιαφέρον crossover αυτοκίνητο που έχει σχεδιάσει.
Ομαλή Οδήγηση, Ιδανική Ισχύ
Ξεκινώντας μία γρήγορη ματιά σε αυτό, πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα ισχύος του. Κάτω από το GV70 λοιπόν (φυσικά δεν αναφερόμαστε στην έκδοση GV70 Electrified, η οποία είναι ηλεκτρική), συναντάμε έναν V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, ο οποίος παράγει 375 άλογα και 530 Nm ροπής. Προηγούμενα μοντέλα ήταν εξοπλισμένα με έναν τούρμπο κινητήρα των 2,5 λίτρων, ιπποδύναμης 300 αλόγων. Και οι δύο κινητήρες ωστόσο χρησιμοποιούν ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης 8 ταχυτήτων και στέλνουν την ισχύ τους και στους τέσσερεις τροχούς του αυτοκινήτου.
Μπορεί το νέο GV70 να μην είναι όσο ισχυρό είναι το GV90, αλλά σίγουρα έχουμε να κάνουμε με αρκετή ιπποδύναμη για μία ομαλή οδήγηση στην συντριπτική πλειοψηφία των περιστάσεων. Σε αυτό το εύρος ιπποδύναμης έρχονται και άλλα πολυτελή crossover ή SUV της αγοράς.
Πολυτέλεια ή Όχι;
Εξωτερικά, το νέο GV70 δηλώνει αυτό ακριβώς που είναι: ένα "πολυτελές" crossover της Genesis με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό των νέων μοντέλων της εταιρείας. Η μάσκα μοιάζει με τις κλασσικό σχεδιασμό της Aston Martin, ενώ το σώμα του οχήματος είναι "συνηθισμένα" κομψό.
Το ότι οι Νοτιοκορεάτες χρησιμοποίησαν την ίδια πλατφόρμα δεν σημαίνει πως το GV70 προσφέρει ακριβώς την ίδια οδηγική συμπεριφορά με άλλα οχήματα της εταιρείας, όπως για παράδειγμα το GV80. Το GV70 είναι ένα ξεχωριστό αμάξι και επιδεικνύει τα δικά του ατομικά χαρακτηριστικά.
Εσωτερικά, το GV70 φαίνεται πως έχει πάρει στοιχεία από άλλα επιτυχημένα αυτοκίνητα της αγοράς. Αυτή ήταν άλλωστε πάντοτε η στρατηγική της Genesis: υιοθετηθεί στα οχήματά της θετικά χαρακτηριστικά από διάφορες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες του σήμερα. Το αισθητικό αποτέλεσμα δεν είναι άσχημο και σίγουρα δεν μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με άλλα μοντέλα της Genesis.
Οι θέσεις λέγεται πως είναι αρκετά άνετες, έχουν ποιοτική δερμάτινη επένδυση και σχεδιασμό που συμπληρώνει αυτήν την ιδιαίτερη αισθητική που διάλεξαν οι σχεδιαστές της μάρκας. Είναι ένα επίπεδο πάνω από μάρκες σαν την Acura, την Cadillac ή την Infinity, ωστόσο έχει δρόμο μπροστά του για να ανταγωνιστεί τα πολυτελή εσωτερικά κορυφαίων ευρωπαϊκών οχημάτων. Συμπερασματικά δεν είναι άσχημο, όμως δεν βγάζει την "πολυτέλεια" την οποία διαφημίζει η Genesis.