Η Twitter ανακοίνωσε την Πέμπτη την πρώτη της συνδομητική υπηρεσία, Twitter Blue, σχεδιασμένη για χρήστες οι οποίοι έχουν τη διάθεση να πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή για να τους παρέχονται ορισμένες αποκλειστικές υπηρεσίες.
Πρόκειται για την πρώτη απόπειρα της εταιρείας για μετάβαση προς το συνδρομητικό μοντέλο, η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει πηγή διαφοροποίησης των εσόδων της Twitter.
Τα διαφημιστικά έσοδα αποτελούν ποσοστό μεγαλύτερο του 86% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, με βάση τα αποτελέσματα α’ τρίμήνου της.
Η υπηρεσία ξεκινά από τους χρήστες σε Καναδά και Αυστραλία, για τους οποίους η συνδρομητική υπηρεσία θα τιμάται στα 3,49 δολ. και 4,49 δολ. αντίστοιχα. Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πότε το Twitter Blue θα καταστεί διαθέσιμο στους συνδρομητές στις ΗΠΑ.
Οι χρηστές του Twitter Blue θα έχουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα Undo Tweet που τους δίνει 30 δευτερόλεπτα να αναμορφώσουν ένα tweet, εάν χρειάζεται διόρθωση. Δεν θα πρόκειται για λειτουργία διόρθωσης εκ των υστέρων, αλλά θα δίνει τη δυνατότητα preview, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν την εικόνα του tweet τους πριν αυτό δημοσιοποιηθεί.