Η διαφημιστική καμπάνια της Microsoft στοίχισε αρκετά εκατομμύρια δολάρια και είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα: Στα μέσα ενημέρωσης προβάλλονταν για αρκετές ημέρες ουρές ανθρώπων που περίμεναν έξω από τα ηλεκτρονικά καταστήματα για να προμηθευτούν το πολυπόθητο νέο λογισμικό.
Σαν σήμερα, το 1995, η Microsoft "λάνσαρε" τα Windows 95, υπό τους ήχους του τραγουδιού των Rolling Stones «Start Me Up» (το κομμάτι επιλέχθηκε γιατί ο τίτλος του θα παρέπεμπε αναφέρεται στο κουμπί "Start", δηλαδή το κουμπί εκκίνησης του λογισμικού).
Το Windows 95 είναι ένα λειτουργικό σύστημα που έπαιξε ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην ιστορία των PC, καθώς σήμανε την οριστική μετάβαση από το περιβάλλον του MS-DOS στο περιβάλλον των Windows ως βασικού λειτουργικού των συστημάτων, στα οποία ήταν εγκατεστημένα.
Έχει αναφερθεί ότι η Microsoft πλήρωσε τους Rolling Stones μεταξύ 8 και 14 εκατ. δολάρια για τη χρήση του τραγουδιού στη διαφημιστική καμπάνια των Windows 95. Ωστόσο, η Microsoft δήλωσε ότι αυτό ήταν απλά μια φήμη και ότι η εταιρεία πράγματι είχε πληρώσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, αλλά όχι αυτό που αναφερόταν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Microsoft είχε επίσης κυκλοφορήσει ένα διαφημιστικό βίντεο τύπου tutorial διάρκειας 30 λεπτών, στο οποίο επιστράτευσε τους δημοφιλείς ηθοποιούς Τζένιφερ Άνιστον και Μάθιου Πέρι. Στο μαγνητοσκοπημένο υλικό οι πρωταγωνιστές από τα "Φιλαράκια" εμφανίζονταν να μαθαίνουν να χειρίζονται τα Windows, και ουσιαστικά έδειχναν βήμα - βήμα στους ενδιαφερόμενους αγοραστές πώς λειτουργούσε το νέο λογισμικό.
Η διαφημιστική καμπάνια της Microsoft στοίχισε αρκετά εκατ. δολάρια και είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα: Στα μέσα ενημέρωσης προβάλλονταν για αρκετές ημέρες ουρές ανθρώπων που περίμεναν έξω από τα καταστήματα για να προμηθευτούν το πολυπόθητο νέο λογισμικό. Στη Βρετανία πολλά καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών είχαν ανοίξει από τα μεσάνυχτα κιόλας για να πουλήσουν τα Windows 95. Μέσα σε μόλις τέσσερις ημέρες, η Microsoft πούλησε ένα εκατ. αντίτυπα του λογισμικού.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας της Microsoft στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Empire State Building της Νέας Υόρκης φωτίστηκε με τα χρώματα του λογότυπου των Windows. Στον Καναδά, ένα διαφημιστικό πανό μήκους 100 μέτρων κρεμάστηκε από την κορυφή του πύργου CN στο Τορόντο.