Το κόστος της παρέμβασης ανέρχεται στα 200 εκατ. τόνισε ο υπουργός προσθέτοντας ότι καλύπτει περισσότερα οχήματα (3,1 εκατ. οχήματα από 3,5 σύνολο) και όπως είπε υπολογίζει ότι θα κάνουν χρήση της επιδότησης μεγαλύτερο ποσοστό δικαιούχων, σε σχέση με το πρώτο Fuel Pass.
Σχετικά με την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, τόνισε ότι η βοήθεια της πολιτείας για το ρεύμα και το αέριο ανέρχεται στα 6 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους. Ένα κομμάτι από αυτό το πόσο εξήγησε ότι θα προέρχεται από τον εθνικό προϋπολογισμό, ένα άλλο από το ταμείο ενεργειακής μετάβασης και ένα τρίτο από τη φορολόγηση των υπερκερδών.
Πρόσθεσε ότι έχουν γίνει και ακραία σενάρια για το φυσικό αέριο σε περίπτωση που κλείσει τελείως η στρόφιγγα από τη Ρωσία.
Εστίασε παράλληλα και στα έσοδα του κρατικού προυπολογισμού: «Οι εισπράξεις πάνε ενθαρρυντικά, το καράβι της ελληνικής οικονομίας πηγαίνει σε ασφαλές λιμάνι: Υψηλή ανάπτυξη, ρεκόρ επενδύσεων και φέτος, η μοναδική χώρα στην Ευρώπη με διψήφιο ποσοστό επενδύσεων, μείωση τις ανεργείας, και διπλή αύξηση του κατώτατου μισθού»
Υπογράμμισε επίσης ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η άνοδος του πληθωρισμού: «Είναι λογικό φέτος με αυτή την παγκόσμια κρίση, θα σβήσει σταδιακά αλλά το πρόβλημα είναι στην τσέπη του πολίτη».
Τόνισε επίσης ότι οι πολίτες δείχνουν συνέπεια στις φορολογικές τους υποχρεώσει«. Έχουν πληρώσει το 50% του ΕΝΦΙΑ, με μείωση καταθέσεων το μήνα Μάϊο. Από τα 1,9 που είναι σε δόσεις για το φόρο εισοδήματος, έχουμε εισπράξει το ένα τρίτο.
«Αυτή η κυβέρνηση μείωσε τους φορολογικούς συντελεστές με αποτέλεσμα να ανταποκρίνονται πιο γρήγορα τις οφειλές τους παρά τον υψηλό πληθωρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός
Και συνέχισε: «Δεν είμαστε η χώρα που δίνει επιδόματα, είμαστε η χώρα των μειώσεων των φόρων και των ασφαλιστικών εισφορών».