Κάποιες εταιρίες επιλέγουν να αποκτήσουν πρόσβαση στο ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου όχι στην έναρξη της ασφάλισης που θεωρείται – εν μέρει – θεμιτό, αλλά όταν πρόκειται να καταβληθεί η αποζημίωση. Δείτε τι ισχύει σ' αυτήν την περίπτωση
Με ένα θέμα που… καίει, τόσο τους ασφαλισμένους, όσο και τους ίδιους τους διαμεσολαβητές, μιας και εκείνοι λογοδοτούν στους πελάτες τους, ασχολήθηκε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων.
Όπως προκύπτει από την δημοσιευμένη απόφασή της, η Αρχή κλήθηκε να αποφανθεί για την καταγγελία ενός ασφαλισμένου ενάντια στην εταιρία του που του ζήτησε πρόσβαση στα δεδομένα του ΕΟΠΥΥ την ώρα της αίτησής του για αποζημίωση. Πιο αναλυτικά, ο καταγγέλλων κατά την επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης αρνήθηκε να παράσχει θετική δήλωση βουλήσεως στην ασφαλιστική εταιρία, ως υπεύθυνο επεξεργασίας, όπου, προκειμένου να γίνει δεκτή η αίτησή του αποζημίωσης, θα έπρεπε να συναινέσει υποχρεωτικά σε όλα τα πεδία του εντύπου αναγγελίας αποζημίωσης και ειδικότερα