Μέση Ανατολή

Αυτά είναι μερικά από τα μέσα που χρησιμοποιούν οι Τούρκοι στις επιχειρήσεις απεγκλωβισμού και ελέγχου μετά τον σεισμό

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδουν τουρκικά ΜΜΕ, οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και η Γενική Διοίκηση Χωροφυλακής συμμετέχουν ενεργά στις επιχειρήσεις σεισμού με 34 ελικόπτερα με δυνατότητα νυχτερινής όρασης.

Στην αντισεισμική επιχείρηση συμμετέχει ενεργά η Αεροπορία Χωροφυλακής με 34 ελικόπτερα. Μαζί με τα δύο T-70 που κατασκευάζει η TAI, χρησιμοποιεί συνολικά 20 ελικόπτερα S-70 Blackhawk καθώς και 14 Mi-17. Τα Mi-17 τέθηκαν σε λειτουργία με την εγκατάσταση συστημάτων νυχτερινής όρασης τις τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με τα νέα του Tolga Özbek, το Mi-17 είναι ένα από τα σημαντικότερα ελικόπτερα στα χέρια της Χωροφυλακής. Ρωσικής κατασκευής ελικόπτερα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αποστολές γενικού σκοπού. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από τη Χωροφυλακή σε δασικές πυρκαγιές με το σύστημα καλαθιών της που ονομάζεται Bambi, το οποίο μεταφέρει κάτω από το ελικόπτερο.

Στην αντισεισμική επιχείρηση υπηρέτησαν 14 Mi-17. Τα Mi-17 συμμετείχαν κυρίως στην κατάσβεση της πυρκαγιάς στο λιμάνι στο Iskenderun. Στο πιλοτήριο των ελικοπτέρων, η Χωροφυλακή έκανε τροποποιήσεις με δικά της συνεργεία συντήρησης και φρόντισε τα ελικόπτερα να διαθέτουν ειδικό σύστημα φωτισμού για χρήση τη νύχτα.

Μη επανδρωμένα

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα TUSAŞ AKSUNGUR απογειώνεται με το ωφέλιμο φορτίο του σταθμού βάσης και λύνει το πρόβλημα της τηλεφωνικής επικοινωνίας σε ζώνες σεισμού.

Η Τουρκική Αεροδιαστημική Industries (TUSAŞ) εργάζεται εδώ και λίγο καιρό για να προσθέσει ικανότητα ωφέλιμου φορτίου σταθμού βάσης στο μη επανδρωμένο εναέριο όχημα AKSUNGUR (UAV). Αυτές οι μελέτες επιταχύνθηκαν για την επίλυση των προβλημάτων κινητής επικοινωνίας που προκάλεσε ο σεισμός.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που ελήφθησαν το UAV AKSUNGUR, το οποίο βρίσκεται στον αέρα με κάποιους σταθμούς του από χθες το βράδυ, θα μπορεί να μείνει στον αέρα έως και 45 ώρες. Έχοντας συμπληρώσει πλέον τη 17η ώρα πτήσης του, το UAV όχι μόνο μεταδίδει εικόνες στο κέντρο καταστροφών, αλλά δίνει επίσης τη δυνατότητα σε εκατοντάδες πολίτες να επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου.

Σύμφωνα με την καθοδήγηση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Αστικοποίησης, η TAI αναλαμβάνει ένα σημαντικό έργο αποστέλλοντας το AKSUNGUR στις σχετικές σεισμογενείς ζώνες. Είναι γνωστό ότι η TURKCELL παρέχει τον σταθμό βάσης.

Τεχνικές προδιαγραφές UAV AKSUNGUR

  • Άνοιγμα φτερών: 24 μέτρα
  • Οριζόντιο μήκος: 11,6 μέτρα
  • Χρόνος εκπομπής: 50 ώρες
  • Χρήσιμη χωρητικότητα φορτίου: 750+ kg
  • Εμβέλεια: 250+ km
  • Κινητήρας: 2×170 HP
  • Μέγιστο υψόμετρο: 40.000 πόδια
  • Μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW): 3.300 kg
  • Τύπος κινητήρα: PD-170 Twin Turbo Diesel
  • Αποστολή Επιθετικής/Ναυτικής Περιπολίας: 12 ώρες στα 25000 ft με εξωτερικό φορτίο 750 kg

Ραντάρ

Το Behind the Wall Radar (DAR), που αναπτύχθηκε από την STM με εθνικούς πόρους, έσωσε μια ζωή στην Αττάκεια, η οποία υπέστη σοβαρές ζημιές από τον σεισμό.

Αναπτύχθηκε από την STM, μία από τις τουρκικές εταιρείες αμυντικής βιομηχανίας. Το Behind the Wall Radar DAR στάλθηκε στην περιοχή Antakya του Hatay, η οποία υπέστη σοβαρές ζημιές λόγω του σεισμού με επίκεντρο το Kahramanmaraş.

Χάρη στο ραντάρ DAR, το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει στόχους πίσω από τοίχους και εμπόδια, προσδιορίστηκε με ακρίβεια η θέση μιας γυναίκας που επέζησε από τον σεισμό στην Αττάκεια. Το προσωπικό STM του χειριστή DAR κατεύθυνε τις ομάδες διάσωσης στην περιοχή αφού προσδιόρισε με ακρίβεια τη θέση της. Με αυτόν τον τρόπο η σεισμόπληκτη ανασύρθηκε από τα ερείπια σε πολύ μικρότερο χρόνο από το κανονικό.

GALLERY

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ