V-22 Osprey
ΗΠΑ
Ενημερώθηκε στις:

Το deal της Intracom με τους Αμερικανούς για τα αεροσκάφη tiltrotor V-22 Osprey

Η ελληνική εταιρεία Intracom Defense (IDE) ανακοίνωσε την υπογραφή νέου συμβολαίου με την αμερικανική Boeing για την παραγωγή ηλεκτρομηχανικών εξαρτημάτων, τα οποία προορίζονται για τα αεροσκάφη tiltrotor V-22 Osprey των Αμερικανών. Η Boeing επέλεξε την ελληνική επιλογή αφού εξέτασε άλλες διεθνείς προσφορές. 

Η Ανακοίνωση της IDE

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ελληνικής εταιρείας, αυτό το συμβόλαιο της επιτρέπει να επεκτείνει την μέχρι στιγμής επιτυχής συνεργασία της με τον αμερικανικό γίγαντα. Η επέκταση αυτή αφορά την εισαγωγή της IDE στην διεθνή αλυσίδα προμήθειας ακόμη ενός ιδιαίτερου αεροσκάφους όπως το V-22. Η ελληνική Intracom Defence βρίσκεται ήδη στις αλυσίδες προμήθειας των αεροσκαφών Chinook και Awacs. 

Η IDE κλείνει την ανακοίνωσή της λέγοντας πως το συμβόλαιο αυτό είναι δείγμα του ιστορικού εξαιρετικής απόδοσης της εταιρείας, η οποία αποτελεί έναν αξιόπιστο και οικονομικό προμηθευτή μηχανικών και κατασκευαστικών υπηρεσιών μοναδικής αξίας στην διεθνή αεροναυπηγική και αμυντική αγορά. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το V-22 Osprey

Το Bell Boeing V-22 Osprey είναι ένα αμερικανικής ανάπτυξης και παραγωγής στρατιωτικό αεροσκάφος τύπου tiltrotor, το ποίο έχει σχεδιαστεί για να αναλαμβάνει πολλαπλές αποστολές, επιδεικνύοντας παράλληλα δυνατότητες κάθετης και σύντομης απογείωσης και προσγείωσης.

Το αεροσκάφος είναι tiltrotor, γεγονός που σημαίνει πως οι ρότορές του μπορούν να γυρίσουν (tilt), συνδυάζοντας έτσι την λειτουργικότητα ενός συμβατικού ελικοπτέρου με το μεγάλο βεληνεκές και την υψηλή ταχύτητα ενός στροβιλοελικοφόρου (turboprop) αεροσκάφους.

Όπως καταλαβαίνεται, πρόκειται για ένα από τα πιο πρακτικά και καινοτόμα αεροσκάφη που έχουν πετάξει ποτέ. Για αυτό είναι ακόμη σημαντικότερη η ελληνική συνεισφορά στο όλο πρόγραμμα. 

Το V-22 μπήκε σε ανάπτυξη πλήρης κλίμακας το 1985, ενώ οι εργασίες πάνω στο αεροσκάφος έχουν μοιραστεί μεταξύ της BELL και της Boeing. Η πρώτη έχει αναλάβει την κατασκευή και την ενσωμάτωση των φτερών, των ατρακτιδίων, των ροτόρων, του συστήματος πτήσης κλπ, ενώ η δεύτερη παράγει και συναρμολογεί την άτρακτο, το πιλοτήριο, τα ηλεκτρονικά και τα συστήματα ελέγχου πτήσης. Για αυτό και η αμερικανική εταιρεία αναζητούσε προμηθευτή ηλεκτρομηχανικών εξαρτημάτων.

Τέλος, να αναφέρουμε πως το αεροσκάφος μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 500 χλμ/ώρα, μπορεί να πετάξει έως 7,6 χιλιόμετρα μακριά, ενώ επιδεικνύει βεληνεκές 2.224 χιλιομέτρων εξοπλισμένο με φορτίο. Η χωρητικότητα του στο μέγιστο είναι αρκετή για την μεταφορά 9 τόνων εσωτερικά ή 6,8 εξωτερικά. Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, υπάρχει αρκετός χώρος για την μεταφορά 24 στρατιωτών.

GALLERY

V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
V-22 Osprey
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ