Οι δοκιμές του Bayraktar KIZILELMA συνεχίζονται. Στο πλαίσιο αυτό, το πρώτο μη επανδρωμένο πολεμικό αεροσκάφος της Τουρκίας πραγματοποίησε τη δεύτερη πτήση του στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Δοκιμών Πτήσεων AKINCI στο Çorlu του Tekirdağ. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης πτήσης που διεξήχθη υπό τη διαχείριση του προέδρου του συμβουλίου Baykar και επικεφαλής τεχνολογίας Selçuk Bayraktar, η δοκιμή αναγνώρισης συστήματος ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Σε άρθρο μας είχαμε αναφέρει ότι, το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος KIZILELMA πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση με επιτυχία στο Corlu. Η πρώτη ημερομηνία πτήσης του MIUS είχε προγραμματιστεί για το 2023.
Ο Haluk Bayraktar, Γενικός Διευθυντής της Baykar, δήλωσε: «Ολοκληρώσαμε την πρώτη μας πτήση σε χρόνο ρεκόρ όπως 1 έτος στο έργο Kızılelma, το οποίο ξεκίνησε το 2021 με 100% μετοχικό κεφάλαιο της Baykar, ορόσημο για την αεροπορική ιστορία της χώρας μας. Ας είναι ωφέλιμο για την πατρίδα και το έθνος μας και για όλες τις γεωγραφίες των οποίων η καρδιά χτυπά με την Τουρκία».
Το έργο Bayraktar KIZILELMA , το οποίο ξεκίνησε η Baykar με 100% μετοχικό κεφάλαιο, ξεκίνησε το 2021. Το Bayraktar KIZILELMA, με τον αριθμό ουράς TC-ÖZB, που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 14 Νοεμβρίου 2022, μεταφέρθηκε στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Δοκιμών Πτήσεων AKINCI στο Çorlu. Αφού ολοκλήρωσε επιτυχώς τις δοκιμές εδάφους εδώ, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 14 Δεκεμβρίου 2022.
Η ένταξη του KIZILELMA στις ΤΕΔ, το οποίο θα έχει χαμηλό ίχνος στα Ελληνικά ραντάρ και το γεγονός ότι μαζί με τα Bayraktar TB-3 θα σταθμεύουν στο κατάστρωμα του TCG Anadolu, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός (1) Τάγματος Τούρκων Πεζοναυτών, αναβαθμίζει την τουρκική απειλή κατακόρυφα στο Αιγαίο.
Χαμηλό ίχνος εμφάνισης στο εχθρικό ραντάρ
Το Bayraktar KIZILELMA, είναι ικανό να εκτελέσει με επιτυχία τις πιο απαιτητικές εργασίες χάρη στο χαμηλό ίχνος ραντάρ που θα έχει από τη σχεδίασή του.
Το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος, το οποίο θα χρησιμοποιεί όλα τα εθνικά ανεπτυγμένα πυρομαχικά, θα είναι ένας μεγάλος πολλαπλασιαστής ισχύος με προγραμματισμένη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 1500 κιλών. Το μη επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος, θα έχει επίσης υψηλή επίγνωση της κατάστασης με το ραντάρ AESA που πρόκειται να ενσωματωθεί.
Χαρακτηριστικά του MIUS
Επικοινωνίες: Line of Sight (LOS) και Beyond Line of Sight (BLOS)
Ταχύτητα πλεύσης – Μέγιστη Ταχύτητα: 0,6 – 0,9 Mach
Λειτουργικό-Μέγιστο υψόμετρο: 35.000-45.000 πόδια
Λειτουργική Ακτίνα: 500 Ναυτικά Μίλια
Χρήσιμη χωρητικότητα φορτίου: 1500kg
Ωφέλιμο φορτίο – Αισθητήρας: Ηλεκτρο-οπτικό σύστημα στόχευσης, ραντάρ AESA πολλαπλών χρήσεων
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 6000 kg
Μήκος σώματος: 14,7μ
Ύψος: 3,3μ
Ανεξάρτητη πλοήγηση GPS
Υψηλή ικανότητα ελιγμών
Παραλλαγή υπερήχων
Χαμηλή ορατότητα από ραντάρ
Ευφυής Αυτονομία
Κρίσιμα εξοπλιστικά προγράμματα
Διαπιστώνουμε για μια ακόμη φορά ότι, η Τουρκία "τρέχει" με τα εξοπλιστικά της προγράμματα, κυνηγώντας τον χρόνο, σα να μην υπάρχει αύριο.
Θαρρεί κανείς ότι μέσα στο 2023 θα πρέπει να ολοκληρωθούν εάν είναι δυνατόν όλα τα κρίσιμα εξοπλιστικά προγράμματα από την Τουρκία.
Αίσθησή μας είναι ότι, δεν έχει να κάνει αυτό μόνο με τις εκλογές, ούτε με τον εορτασμό 100 χρόνων από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας, αλλά κυρίως με την δυνατότητα αναθεώρησης της Συνθήκης της Λωζάνης, κάτι που επιθυμεί διακαώς ο Ερντογάν, κάτι το οποίο ως Ελλάδα, θα μας οδηγήσει σε στρατιωτική αναμέτρηση με την Τουρκία.
Η ένταξη του KIZILELMA , που θα έχει χαμηλό ίχνος στα Ελληνικά ραντάρ, στις ΤΕΔ και το γεγονός ότι μαζί με τα Bayraktar TB-3 θα σταθμεύουν στο κατάστρωμα του TCG Anadolu το οποίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός (1) Τάγματος Τούρκων Πεζοναυτών, αναβαθμίζει την τουρκική απειλή κατακόρυφα στο Αιγαίο.
Για πολλοστή φορά εισηγούμαστε όπως η Ελλάδα αποκτήσει ΑΜΕΣΑ UCAV , USV και drones kamikazi, σε μεγάλους αριθμούς.