Η αμαξοστοιχία αναχώρησε στην ώρα της από το Λονδίνο αλλά οι ταξιδιώτες έφτασαν στο Gare du Nord με πολλές ώρες καθυστέρηση.
«Λόγω τεχνικού προβλήματος, το τρένο σας δεν μπορεί να τελειώσει το ταξίδι του. Τώρα θα τερματίσει στο Calais Frethun, όπου θα μεταφερθείτε σε άλλο τρένο για τον προορισμό σας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Τι χάλι. Ήμασταν παγιδευμένοι για πολλές ώρες σε μια σήραγγα. Δεν είχαμε ιδέα θα βγαίναμε ποτέ. Τώρα μεταφερόμαστε σε άλλο τρένο και κυριολεκτικά χάνουμε ολόκληρη την ημέρα στο Παρίσι. Κάντε κάτι καλύτερο Eurostar. Επικοινωνήστε με τους πελάτες που πληρώνουν», έγραψε στο Χ μία επιβάτης.
Ο Γκάμπι Κόπελ, τηλεοπτικό παράγωγο, δήλωσε στον Independent: «Σταματήσαμε στο τηλέφωνο περίπου μία ώρα μετά το ταξίδι, δηλαδή περίπου στις 7 π.μ. ώρα Ενωμένης Βασιλείου. Υπήρχαν περιστασιακές ανακοινώσεις από τα μεγάλα που έλεγαν ότι δεν γνώριζαν ποια ήταν η βλάβη».
Η Αλίσια Πίτερς, βρισκόταν στο τρένο και πήγαινε με την κόρη της στη Disneyland του Παρισιού. «Το να κάθομαι για 2,5 ώρες σε ένα ακινητοποιημένο τρένο με την οκτάχρονη κόρη μου ήταν πολύ αγχωτικό. Ανησύχησε πολύ καθώς ακούσαμε έναν θόρυβο και στη συνέχεια δεν υπήρχε ρεύμα», είπε.
«Έκανε πολύ ζέστη και δεν ξέραμε πραγματικά ποτέ ότι μετακινούμασταν, καθώς δεν ήταν σε θέση να δώσουν κάποιο χρονοδιάγραμμα», πρόσθεσε.