Οι πτήσεις μπορεί να είναι αγχωτικές γενικά, αλλά για έναν επιβάτη, μια πτήση μετατράπηκε σε μαρτύριο. Πιο συγκεκριμένα επιβάτης της πτήσης SG-268 της SpiceJet, που ταξίδευε από τη Βομβάη προς το Μπανγκαλόρ, βρέθηκε παγιδευμένος στην τουαλέτα του αεροπλάνου καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Το περιστατικό, το οποίο συνέβη νωρίτερα φέτος, ξεκίνησε λίγο μετά την απογείωση της πτήσης από το αεροδρόμιο της Βομβάης. Ο επιβάτης πήγε στην τουαλέτα μόλις έσβησαν οι πινακίδες με τις ζώνες ασφαλείας. Ωστόσο, προς απογοήτευσή του, σύντομα συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα για να φύγει.
Παρά τις προσπάθειες του πληρώματος της πτήσης και των συνεπιβατών του να τον απελευθερώσουν, η πόρτα παρέμεινε κλειστή. Καθώς τα λεπτά περνούσαν, η κατάσταση γινόταν όλο και πιο αγχωτική για τον επιβάτη, ο οποίος δεν είχε άλλη επιλογή από το να παραμείνει στον περιορισμένο χώρο για το υπόλοιπο της πτήσης.
Η πτήση, η οποία διήρκεσε λίγο περισσότερο από μία ώρα, προσγειώθηκε τελικά στο Διεθνές Αεροδρόμιο Kempegowda στο Μπανγκαλόρ. Σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τον ταλαιπωρημένο επιβάτη, μια αεροσυνοδός πέρασε ένα σημείωμα κάτω από την πόρτα της τουαλέτας. Το σημείωμα έγινε γρήγορα viral στο διαδίκτυο, τραβώντας την προσοχή στη δραματική δοκιμασία.
«Κύριε, κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να ανοίξουμε την πόρτα, ωστόσο δεν μπορέσαμε», άρχιζε το σημείωμα. «Μην πανικοβάλλεστε. Προσγειωνόμαστε σε λίγα λεπτά, οπότε σας παρακαλούμε να κλείσετε το καπάκι της τουαλέτας και να καθίσετε πάνω της. Μόλις ανοίξει η κύρια πόρτα, θα έρθει ένας μηχανικός. Μην πανικοβάλλεστε».
Πιστοί στα λόγια της αεροσυνοδού, κατά την προσγείωση, δύο μηχανικοί επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος και έσπασαν αμέσως την πόρτα της τουαλέτας, απελευθερώνοντας τον παγιδευμένο επιβάτη. Στον άνδρα παρασχέθηκε αμέσως ιατρική υποστήριξη για να διασφαλιστεί η καλή του υγεία μετά τη δοκιμασία.
Η SpiceJet, μια οικονομική αεροπορική εταιρεία, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό. «Ένας επιβάτης δυστυχώς εγκλωβίστηκε μέσα στην τουαλέτα για περίπου μία ώρα. Η SpiceJet εκφράζει τη λύπη της και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στον επιβάτη», αναφέρεται στην ανακοίνωση.