Κόσμος

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Ερντογάν κάνει «άνοιγμα» στην Ευρώπη - Πότε έρχεται Ελλάδα

Όπως αναφέρει το newsauto.gr, Η τουρκική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Togg ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει το πρώτο της μοντέλο T10X στη Γερμανία το φθινόπωρο του 2024.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Togg, Gürcan Karakas, η εταιρεία σχεδιάζει τώρα να εισέλθει στη γερμανική αγορά σε περίπου έξι μήνες, αν και αρχικά οι εξαγωγές είχαν προγραμματιστεί για το τέλος του 2024 και στη συνέχεια για το 2025/2026.

Η υψηλή ζήτηση για το ηλεκτρικό SUV στην Τουρκία, όπου το μοντέλο πωλείται από το καλοκαίρι του 2023, οδήγησε σε αυτή την καθυστέρηση.

Το T10X προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: μια έκδοση με μπαταρία 52,4 kWh για αυτονομία WLTP 314 χιλιομέτρων και μια άλλη με μπαταρία 88,5 kWh για αυτονομία έως 523 χιλιόμετρα.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων στον πίσω άξονα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σύστημα infotainment του T10X εντυπωσιάζει με μια οθόνη αφής 29 ιντσών που εκτείνεται μπροστά από τον συνοδηγό. Επιπλέον, ένα κατάστημα εφαρμογών θα φέρει εφαρμογές τρίτων στο όχημα.

Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και το λεγόμενο Rush Hour Pilot για την κίνηση στην πόλη συμπληρώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Οι τιμές για τη γερμανική αγορά είναι ακόμη ανοιχτές, αλλά το βασικό μοντέλο στην Τουρκία ξεκινά από το ισοδύναμο των περίπου 40.000 ευρώ. Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι τιμές στη Γερμανία.

Μπαίνοντας νωρίτερα στη γερμανική αγορά, η Togg σηματοδοτεί την πρόθεσή της να επιταχύνει την επέκτασή της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η εταιρεία, η οποία υπάρχει μόλις από το 2018, έχει φιλόδοξους στόχους και θέλει να καθιερωθεί μακροπρόθεσμα ως σοβαρός παίκτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Εκτός από το T10X, η Togg σχεδιάζει ήδη άλλο ένα μοντέλο: το σαλούν T10F, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο σχεδόν παραγωγής στη CES τον Ιανουάριο και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.

Το T10F θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Η βασική έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία 52 kWh θα πρέπει να επιτυγχάνει αυτονομία κατά WLTP 350 χιλιομέτρων.

Το μοντέλο μεσαίας κατηγορίας με μπαταρία 88,5 kWh αναμένεται να έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, ενώ το μοντέλο με δύο κινητήρες προσφέρει αυτονομία 530 χιλιομέτρων.

Η φόρτιση γίνεται με ισχύ έως και 180 kW. Οι τιμές πώλησης δεν είναι ακόμη γνωστές.

Όσο για την αγορά της χώρας μας, το τουρκικό Togg θα μπορούσε να φθάσει σε μικρούς αριθμούς μέσα στην επόμενη χρονιά. Τα πάντα θα εξαρτηθούν από την τιμή πώλησης και από την διαθεσιμότητα που θα έχει το εργοστάσιο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

«Πολεμικά» ρεπορτάζ στα Τουρκικά ΜΜΕ: «Μετά από 4 χρόνια, ελληνικά και τουρκικά πολεμικά πλοία ξανά αντιμέτωπα στην Αν. Μεσόγειο»

«Πολεμικά» ρεπορτάζ για το ιταλικό πλοίο που τοποθετεί καλώδια στην Αν Μεσόγειο, όπως μεταδίδει ο Μανώλης Κωστίδης –...
κατεστραμμένο μαχητικό
Ένοπλες Συρράξεις 0

Συγκλονισμένη η Ουκρανία από την καταστροφή 6 μαχητικών Su-27 με πυραύλους Iskander-Ουκρανή Βουλευτής: «Την ίδια τύχη θα έχουν και τα F-16 μας»

Οι Ρώσοι κατέστρεψαν 6 ουκρανικά μαχητικά Su-27 σε βάση στο Μιργκορόντ και τώρα η Ουκρανία φοβάται ότι θα γίνει το ίδιο...