«Κάποιοι άνθρωποι θα ρίξουν λάσπη στο όνομα μιας επιχείρησης, και θα διακινδυνέψουν τις δουλειές των υπαλλήλων, για ένα γεύμα με 15 λίρες», δήλωσε σύμφωνα με τη New York Post o ιδιοκτήτης, Τομ Κροφτ.
Του ζήτησε και τα ρέστα
Ο 32χρονος ιδιοκτήτης είπε πως αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα σε πελάτισσα, όταν έκανε «σκηνή» στο εστιατόριό του στο Λάνκασαϊρ της Βρετανίας, για μία τρίχα που βρήκε στο ψητό κρέας της.
Ο κ. Κροφτ όμως, γνωρίζοντας πως το προσωπικό του δεν αφήνει τέτοια λάθη να βγουν από την κουζίνα, έλεγξε το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του μαγαζιού, ανακαλύπτοντας την απάτη.
«Τσεκάραμε το βίντεο για να δούμε τι είχε πάει λάθος, σε περίπτωση που κάποιο μέλος του προσωπικού δεν είχε πιασμένα τα μαλλιά του ή κάτι ανάλογο, αλλά τότε είδαμε τι έκανε», δήλωσε ο Τομ Κροφτ.
«Αηδιάσαμε»
Η ανησυχία του όμως επαληθεύτηκε, βλέποντας τη γυναίκα, αφού συνεννοήθηκε χαμηλόφωνα με τον διπλανό της, να τραβάει μία από τις τρίχες της και να τη ρίχνει μέσα στο μοσχαράκι.
«Αηδίασα και θύμωσα απίστευτα. Ποτέ δεν μας είχε συμβεί κάτι τέτοιο», ο ιδιοκτήτης, μετανιώνοντας για την αποζημίωση με την οποία έκανε φτερά η απατεώνας.
«Έχουμε πεντάστερη υγιεινή, κριτικές, και τηρούμε αυστηρά όλα τα υγειονομικά μέτρα» πρόσθεσε, καταλήγοντας: «Πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά, όχι μόνο για αυτούς τους δύο, αλλά και για ανάλογες περιπτώσεις. Υπάρχουν πολλοί που θα το έκαναν αυτό και σε άλλες επιχειρήσεις».