Κόσμος

Πώς η καταστροφή της γέφυρας της Κριμαίας θα επηρεάσει τον ρωσικό στρατό- Guardian: Οι επιπτώσεις θα φτάσουν μέχρι το Κρεμλίνο

Η κατεστραμμένη γέφυρα της Κριμαίας στα στενά του Κερτς, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην υλικοτεχνική υποστήριξη ολόκληρης της νότιας ομάδας του ρωσικού στρατού και της κατεχόμενης Κριμαίας, σχολιάζουν στην ιστοσελίδα defence-ua.com. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προς το παρόν, η γέφυρα είναι κλειστή και η περαιτέρω λειτουργία εγείρει ορισμένα ερωτήματα λόγω της καταστροφής τριών μερών της.  Οι Ρώσοι προσπαθούν να δημιουργήσουν μια διάβαση πορθμείων.  

 

Πλοία που διέρχονται από το στενό του Κερτς

Όσον αφορά την ανανέωση μιας πλήρους θαλάσσιας διέλευσης πορθμείων, γεγονός είναι ότι το 2020 ουσιαστικά σταμάτησε τις εργασίες της. Το μοναδικό σιδηροδρομικό πλοίο «Annenkov» έκανε το τελευταίο του ταξίδι στις 28 Σεπτεμβρίου πριν από δύο χρόνια, τότε έγινε λόγος για ξεπούλημα των πορθμείων.

Ωστόσο, πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η Ρωσική Ομοσπονδία διαθέτει αυτή τη στιγμή δέκα μεγάλα αμφίβια πλοία στη Μαύρη Θάλασσα, τα οποία μπορεί κάλλιστα να αναλάβουν τη λειτουργία των πορθμείων. Ωστόσο, ορισμένα από αυτά ενδέχεται να μην λειτουργούν πλέον λόγω προβλημάτων με σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής. 

Δυνατότητα λειτουργίας της γέφυρας της Κριμαίας

Αναφέρθηκαν ζημιές σε 1,3 χλμ. σιδηροδρομικής γραμμής, ενώ το σιδηροδρομικό τμήμα της γέφυρας ενδέχεται να υπέστη υψηλές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς, οι οποίες θα μπορούσαν να έχουν αποδυναμώσει τις μεταλλικές κατασκευές.

Η κατάσταση του σωζόμενου τμήματος της γέφυρας προς την κατεύθυνση από την κατεχόμενη χερσόνησο προς τη Ρωσική Ομοσπονδία είναι άγνωστη. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα βίντεο και φωτογραφίες, δεν φέρει σημαντικές ζημιές, αλλά η πραγματική εικόννα μπορεί να είναι περιορισμένη. 

Επίγειος διάδρομος

Επίσης, η Ρωσική Ομοσπονδία έχει εναλλακτικές διαδρομές κατά μήκος της Θάλασσας του Αζόφ, αν μιλάμε συγκεκριμένα για οδικές μεταφορές. Αλλά η απόσταση από το υπό όρους Κρασνοντάρ έως την κατεχόμενη Χερσώνα αυξάνεται από 651 km σε 880 km.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αυτή η διαδρομή θα είναι περίπλοκη λόγω της αυξημένης ροής φορτίου, γιατί πιθανότατα θα ξεκινήσουν να μεταφέρονται άλλα φορτία μετά από αυτήν. Επίσης, η χωρητικότητα αυτής της διαδρομής είναι πολύ μικρότερη από τον «Διάδρομο της Κριμαίας».

Όσο για τη σιδηροδρομική σύνδεση, δεν υπάρχει εναλλακτική. Επί του παρόντος, δεν υπάρχει απευθείας τροχιά μέσω των κατεχόμενων εδαφών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, επειδή η διαδρομή διαλύθηκε στην περιοχή Dokuchayevsk, από το 2018.

Εικόνα 3

Η αποκατάστασή του θεωρείται αρκετά δύσκολη υπόθεση λόγω του ότι απέχει περίπου 10 χλμ. από την πρώτη γραμμή. 

Έτσι, ολόκληρη η επιμελητεία ολόκληρης της νότιας ομάδας του ρωσικού στρατού αρχίζει να «κολλάει» στον αυτοκινητόδρομο Μ14 Μαριούπολη - Μελιτόπολη - Χερσώνα. Γι' αυτό η αποκατάσταση του «διαδρόμου της Κριμαίας» θα παίξει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο για τους Ρώσους. 

Guardian: Οι επιπτώσεις θα φτάσουν μέχρι το Κρεμλίνο

Την κατάσταση που διαμορφώνεται μετά την έκρηξη στη γέφυρα στο στενό του Κερτς στην Κριμαία επιχειρεί να αναλύσει ο Guardian, υπενθυμίζοντας τον συμβολικό χαρακτήρα της κατασκευής για τους Ρώσους, αλλά και τις ενδεχόμενες επιπτώσεις τόσο στο πεδίο μάχης, όσο και στο Κρεμλίνο.

«Δώδεκα μίλια μακρύτερη και ψηλότερη από το Άγαλμα της Ελευθερίας, η γέφυρα του Κερτς στην κατεχόμενη χερσόνησο της Κριμαίας ήταν το στολίδι στην κορωνίδα των έργων υποδομής του Βλαντίμιρ Πούτιν – που στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης περιγράφεται ως “η κατασκευή του αιώνα”», αναφέρει η ανάλυση.

Ο Πούτιν άνοιξε τον δρόμο στις 15 Μαΐου 2018, οδηγώντας ένα πορτοκαλί φορτηγό Kamaz και είχε καυχηθεί για τη σημασία της γέφυρας. «Σε διαφορετικές ιστορικές εποχές, ακόμη και επί τσάρων, οι άνθρωποι έκαναν όνειρα να χτίσουν αυτή τη γέφυρα. Επέστρεψαν στην ιδέα τη δεκαετία του 1930, τη δεκαετία του 1940, του 1950. Και τέλος, χάρη στη δουλειά και το ταλέντο σας, το θαύμα έγινε» είχε πει στους εργάτες. 

Είχε προειδοποιήσει για αντίποινα

Η Μόσχα είχε στα σενάριά της το ενδεχόμενο στοχοποίησης της γέφυρας. Γι’ αυτό, ήδη από την έναρξη της ρωσικής εισβολής, προειδοποίησε για αντίποινα.

Όμως σήμερα το πρωί, μια τεράστια έκρηξη οδήγησε στην κατάρρευση μέρους του οδοστρώματος και προκάλεσε φωτιά σε βαγόνια καυσίμων ενός τρένου που διέσχιζε το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής.

Σύμφωνα με τον Guardian, τις επόμενες ημέρες και ώρες, η Ρωσία θα νιώσει υποχρεωμένη να αντεπιτεθεί.

«Αμέσως μετά (την έκρηξη) πολλοί αναλυτές έσπευσαν να σημειώσουν το χρονοδιάγραμμα, καθώς συνέβη μία ημέρα αφότου ο Βλαντίμιρ Πούτιν γιόρτασε τα 70ά του γενέθλια εν μέσω μιας σειράς από πρόσφατες ταπεινωτικές ήττες στο ανατολικό και νότιο μέτωπο του επιθετικού του πολέμου κατά της Ουκρανίας», σημειώνει. Είχαν προηγηθεί οι πρόσφατες πυρηνικές απειλές του Πούτιν και η πανηγυρική υπογραφή των διαταγμάτων επικύρωσης της παράνομης προσάρτησης τεσσάρων περιοχών. 



 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Δεν προλαβαίνει να σωθεί ο Ζελένσκι-Οι Ρώσοι προελαύνουν στην Καλίνοβκα και περικύκλωσαν τους Ουκρανούς στην Κρασνογκορόβκα (Βίντεο)

Μόνο απόγνωση είναι νόμος του Κιέβου για απαλλαγή ποινικών ευθυνών σε Ουκρανούς στρατιώτες σε περίπτωση λιποταξίας...