Τις παράλογες απαιτήσεις των ιδιοκτητών αλλά και τις φωτογραφίες που τις περισσότερες φορές είναι παραπλανητικές «χρησιμοποίησαν» τα ξενοδοχεία Hilton στην νέα διαφημιστική τους καμπάνια.
Τεράστιες λίστες με κανόνες και υποχρεώσεις, σπίτια που απέχουν πολύ από την φωτογραφία αλλά και τοποθεσίες που δεν ταιριάζουν με την πραγματικότητα έχουν αναγκάσει τους ταξιδιώτες να μην εμπιστεύονται τα airbnb.
Στην διαφήμιση ο πελάτης μόλις μπαίνει μέσα, διαβάζει μία μεγάλη λίστα με κανόνες, που περιλαμβάνει κάποιους πιο λογικούς (όχι παπούτσια) αλλά και κάποιους πιο παράλογους (όχι σφυρίγματα, όχι σάντουιτς).
«Όταν προτιμάς ονειρεμένες διακοπές από τον εφιάλτη της βραχυχρόνιας μίσθωσης, το πού μένεις έχει σημασία», λέει η διαφήμιση καθώς η οικογένεια παίρνει τις βαλίτσες της και βρίσκει «καταφύγιο» σε ένα ξενοδοχείο Hilton.