Περίπου στα τέλη της δεκαετίας του '80 προέκυψε μία έκδοση του Stormer με επίπεδο πίσω μέρος για την μεταφορά φορτίων και συστημάτων. Τα οχήματα με τέτοιο σχεδιασμό ονομάζονται flatbed στα αγγλικά (επίπεδο κρεβάτι). Το πρωτότυπο έμεινε γνωστό ως Stalliοn, και κατασκευάστηκε για να μεταφέρει διαφορετικές στρατιωτικές προμήθειες. Η επίσημη ονομασία του ήταν High Mobility Load Carrier (HMLC). Το 1995 το Ηνωμένο Βασίλειο παρήγγειλε 29 flatbed Stormer με το σύστημα τοποθέτησης ναρκών M163 Volcano των Αμερικάνων. Το σύστημα ονομάστηκε Shielder και υιοθετήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τον βρετανικό στρατό. Τα πρώτα οχήματα παραδόθηκαν το 1999.
Αν και διέθετε ένα εξελιγμένο σύστημα τοποθέτησης ναρκών, το όχημα επιχειρούσε σε ρόλους μεταφοράς διάφορων μονάδων και υλικών. Μπορούσε να κουβαλήσει φορτίο έως 4 τόνων.
Το κύτος του είναι φτιαγμένο από αλουμινένια θωράκιση, ικανό να προστατεύσει το πλήρωμα από μικρά βλήματα.
Το όχημα περιλαμβάνει ένα οδηγό, έναν διοικητή και υπάρχει χώρος και για έναν τρίτο επιβάτη.
Το μόνο όπλο του είναι ένα 7,62 χιλιοστών πολυβόλο για άμυνα.
Η έκδοση του flatbed διαθέτει τον Perkins T6 3544 diesel κινητήρα, ο οποίος παράγει 250 άλογα. Το όχημα δεν είναι αμφίβιο αλλά έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.