Η γυναίκα εργαζόταν ως μοντέλο και συνεργαζόταν με εταιρείες προϊόντων μαλλιών πριν το φιάσκο στο κομμωτήριο, που της στοίχισε την καριέρα της
Ένα «δικαστήριο» καταναλωτών στην Ινδία έδωσε εντολή σε κομμωτήριο στο Δελχί να καταβάλει 20 εκατ. ρουπίες (271.000 δολάρια) ως αποζημίωση σε μια γυναίκα, επειδή της έκανε λάθος κούρεμα.
Σύμφωνα με το BBC, η συγκεκριμένη γυναίκα δούλευε ως μοντέλο την εποχή που συνέβη το περιστατικό, δηλαδή το 2018, και συνεργαζόταν με πολλές εταιρείες προϊόντων μαλλιών, εξαιτίας της εντυπωσιακής της κόμης.
Το κομμωτήριο, που στεγάζεται σε μια πολυτελή αλυσίδα ξενοδοχείων του Δελχί, δεν ακολούθησε τις οδηγίες της πελάτισσάς του κατά την επίσκεψή της σε αυτό, με αποτέλεσμα «να της προκαλέσει μεγάλη ζημιά», σύμφωνα με την απόφαση.
Όπως εξηγεί το βρετανικό δίκτυο, η επιχείρηση έχει δικαίωμα να ασκήσει έφεση στην απόφαση που εξέδωσε η Εθνική Επιτροπή Διευθέτησης Διενέξεων Καταναλωτών (NCDRC), ένα όργανο με οιονεί δικαστικές εξουσίες, ωστόσο προς το παρόν δεν έχει προβεί σε κάποια δήλωση σχετικά με τις προθέσεις της.
Η απόφαση της επιτροπής NCDRC ανέφερε ότι η γυναίκα «έχασε δουλειές που ανέμενε να κλείσει και υπέστη τεράστια οικονομική ζημιά που άλλαξε τον τρόπο ζωής της και συνέθλιψε το όνειρό της να γίνει τοπ μόντελ. Η πελάτισσα υπέστη νευρικό κλονισμό και ψυχικό τραύμα ως αποτέλεσμα της αμέλειας της επιχείρησης... που έκοψε τα μαλλιά της. Εξαιτίας της κακής ψυχολογικής της κατάστασης έχασε τη δουλειά της».
Το μοντέλο επισκέφθηκε το κομμωτήριο το 2018 και έδωσε ακριβείς οδηγίες στο προσωπικό για το look που ήθελε. Ωστόσο ο hairstylist της έκοψε τα μαλλιά πολύ πιο κοντά απ' όσο ζήτησε. Όταν η γυναίκα παραπονέθηκε στο κομμωτήριο, οι υπεύθυνοι της προσέφεραν μια δωρεάν θεραπεία για να επανορθώσουν, η οποία όπως κατήγγειλε η γυναίκα ήταν «αμφιβόλου ποιότητας» και προκάλεσε περαιτέρω ζημιά στα μαλλιά της.