Κόσμος

Το απόλυτο Ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς Su-57 εκσυγχρονίζεται!

Παρά τις κυρώσεις, που επεβλήθησαν στην Ρωσία από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ, η ρωσική αμυντική βιομηχανία λειτουργεί πολύ καλά,  αν και αρχικά είχαν κάποια δυσμενή αποτελέσματα, αλλά σήμερα διεγείρουν την παραγωγή καλύτερων προϊόντων.

Ο Σεργκέι Chemizov, επικεφαλής της κρατικής εταιρείας Rostek, έκανε αυτή τη δήλωση στο πλαίσιο  συνάντησης με τον Ρώσο Υπουργό Βιομηχανίας και Εμπορίου Denis Manturov, ότι η Μόσχα προχωρά στο επόμενο στάδιο εκσυγχρονισμού του ρωσικού μαχητή Su-57.

«Το Su-57 μόλις τέθηκε σε λειτουργία και παραδόθηκε, και ήδη εξετάζουμε και προετοιμάζουμε  ένα νέο στάδιο εκσυγχρονισμού. Αυτή η διαδικασία είναι συνεχής », είπε ο Μαντουρόφ, απαντώντας σε ερωτήσεις του δημοσιογράφου Πάβελ Ζαρούμπιν.

Σε μια συνέντευξη με έναν άλλο υπουργό του Κρεμλίνου, τον Γιούρι Μπορίσοφ, είπε ότι ο στόχος της Ρωσίας, δεν είναι να «κατακτήσει κανέναν» αλλά να υπερασπιστεί  την εδαφική ακεραιότητα και τα διεθνή συμφέροντά της.

Σας υπενθυμίζουμε, ότι στα τέλη του περασμένου έτους, το πρώτο μαζικής παραγωγής Su-57 παραδόθηκε στη Νότια Στρατιωτική Περιοχή της Ρωσίας και μέχρι το τέλος του 2028, η Ρωσική Πολεμική Αεροπορία θα πρέπει να έχει 76 τέτοια μαχητικά.

Το νέο Ρωσικό  μαχητικό θα έχει έναν κινητήρα.

Η Ρωσία αναπτύσσει ένα μαχητικό μυστικότητας πέμπτης γενιάς, που τροφοδοτείται από έναν κινητήρα, όχι δύο, όπως είναι η τεχνική παράδοση στη χώρα μέχρι στιγμής. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτό το μαχητικό αεροσκάφος. θα είναι ο πρώτος σύγχρονος Ρώσος μαχητής που θα τροφοδοτείται από έναν μόνο κινητήρα και  θα το κατασκευάσει ο Sukhoi. 

Αυτές οι πληροφορίες, αναφέρθηκαν από μια πηγή στη ρωσική έκδοση του RIA Novosti.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαδίδονται, ο υποτιθέμενος κινητήρας θα είναι το προϊόν 30, που αναμένεται από τους Ρώσους, και θα εμφανιστεί, σύμφωνα με τα σχέδια, το 2022.

 Η RIA Novosti ισχυρίζεται, ότι  το νέο  μονοκινητήριο μαχητικό θα βασιστεί στην εμπειρία που αποκτήθηκε στην κατασκευή του Su-57.

Υποθέτει, ότι το μαχητικό θα ζυγίζει περισσότερο από 18 τόνους και θα αναπτύξει ταχύτητα 2 Mach, και στην παραλλαγή «ένας κινητήρας» , ο λόγος ώσης / βάρους θα είναι ένας.

 Η πηγή ισχυρίζεται, ότι οι μηχανικοί θα διατηρήσουν την τρέχουσα ρωσική παράδοση, που ένα  μαχητικό που βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης Sukhoi  έχει σούπερ ελιγμούς. 

Αυτό που είναι καινούργιο είναι, ότι με την αλλαγή του διανύσματος ώσης του κινητήρα, το μαχητικό θα έχει μια «συντομευμένη διαδρομή απογείωσης».

Πολλά μαχητικά, είναι επί του παρόντος σχεδιασμένα για υπεροχή στον αέρα και τροφοδοτούνται με έναν κινητήρα.

 Τα F-22, F-35, F-16 και F-15 είναι τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα Αμερικανικά μαχητικά στον κόσμο. 

Τα κινέζικα, πακιστανικά και σουηδικά αεροσκάφη, είναι επίσης εξοπλισμένα με έναν κινητήρα.

Ένας κινητήρας έχει πλεονεκτήματα, σε διάφορους τομείς - φθηνότερη παραγωγή, ταχύτερη παραγωγή, επιτυγχάνοντας σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά, εάν το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με δύο κινητήρες.

 Οι παγκόσμιες στατιστικές δείχνουν, ότι τα  μαχητικά με έναν κινητήρα έχουν χαμηλότερο ποσοστό ατυχημάτων από άλλους, κάτι που είναι πολύ λογικό.

Το Su-57 θα είναι σύντομα  το αεροσκάφος  5ης γενιάς.

Η ρωσική έκδοση Reporter, δημοσίευσε ένα άρθρο, σχετικά με τις προσδοκίες και τα στάδια του νέου ρωσικού κινητήρα για το μαχητικό Su-57.

 Όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένα, το ρωσικό μαχητικό  Su-57 είναι ακόμα δύσκολο να χαρακτηριστεί, ως μαχητικό πέμπτης γενιάς.

Το περιοδικό Reporter ισχυρίζεται, ότι το 2022 η Ρωσία, θα έχει έναν νέο κινητήρα για το Ρώσικο μαχητικό, γνωστός ως Product 30 [Izdelie 30].

 Ακριβώς την ίδια περίοδο της νέας δεκαετίας, οι Ρώσοι αναμένουν να λάβουν μεγαλύτερη ποσότητα, από τις δεκάδες μαχητικά αεροσκάφη Su-57 που παραγγέλθηκαν.

 Με την ανάπτυξη του νέου κινητήρα, η Μόσχα επιβραδύνει σκόπιμα τη σειριακή παραγωγή του αεροσκάφους, ισχυρίζεται η δημοσίευση.

Σήμερα, το Su-57 τροφοδοτείται από τον κινητήρα AL-41F1 , ο οποίος σύμφωνα με τους στρατιωτικούς αεροναυτικούς μηχανικούς, είναι μια βελτιωμένη έκδοση του AL-41. 

Ο AL-41F1 είναι ένας καλός κινητήρας. Η διαφορά μεταξύ του κινητήρα F119, (τον φορά το αμερικανικό μαχητικό F-22), είναι ελαφρά - μόνο 9% λιγότερη ισχύ από τον Αμερικανό ανταγωνιστή του.

Ο F119, είναι επί του παρόντος ο πιο ισχυρός κινητήρας στον κόσμο, για μαχητικά ισχύος με δύο κινητήρες. 

Ο F135, είναι ο κινητήρας που τροφοδοτεί το μαχητικό F-35 και είναι επίσης, ο πιο ισχυρός στην κατηγορία του.

Γιατί δεν είναι το Su-57 ακόμα μαχητικό πέμπτης γενιάς;

Στις αρχές του 2020, Ρώσοι μηχανικοί και προγραμματιστές του έργου αντιμετώπισαν δυσκολίες σε τρεις τομείς - τεχνολογία stealth, κινητήρας και αεροηλεκτρονικά. Οι Ρώσοι, έλυσαν το πρόβλημα με τη μυστική επίστρωση.

Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ο κινητήρας. 

Όπως έχουμε ήδη εξηγήσει παραπάνω, οι Ρώσοι είναι σοβαροί για την επίλυση αυτού του προβλήματος και αναμένουν να έχουν, έναν πιο ισχυρό κινητήρα από τους ανταγωνιστές τους σε ένα χρόνο. 

Αλλά ο κινητήρας, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην άρνηση της Ινδίας και της Κίνας, να συμμετάσχουν στο έργο ή να αγοράσουν μαχητικά.

Το τρίτο πρόβλημα είναι η αεροηλεκτρονική. 

Οι Ρώσοι, διαφημίζουν σήμερα το Su-57, ως μαχητικό με απόλυτο αζιμούθιο, δηλαδή ευαίσθητη ικανότητα 360 μοιρών. 

Μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε ότι αυτή η τεχνολογία είναι ενσωματωμένη μόνο στα αμερικανικά  μαχητικά F-35. 

Δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες, ότι το Su-57 διαθέτει ένα πλήρες σύνολο, ευαίσθητων αισθητήρων αζιμουθίου.

 Αυτή η τεχνολογία, είναι προηγμένη αεροηλεκτρονική και η ρωσική Ε & Α δεν έχει φτάσει ακόμη στην ανάπτυξή της.

 Διαφορετικά μηνύματα, από διαφορετικά ινστιτούτα λένε ότι είναι κοντά στην ανάπτυξή του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμο.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ