Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Σερβιτόροι-ρομπότ για να σωθεί η εστίαση στο Πόρτλαντ

Περίπου ένα χρόνο με την πανδημία η επιστροφή στην κανονικότητα για τη βιομηχανία εστιατορίων διαφαίνεται ως μάλλον απίθανη. Η κατάσταση στον τομέα της εστίασης είναι τραγική, τα έσοδα παραμένουν καταρρέοντα και απολύονται εκατομμύρια εργαζόμενοι. Εκτός αυτού, ο COVID-19 έχει ανοίξει το δρόμο για τον αυτοματισμό στα εστιατόρια.

Αυτοματοποιημένα περίπτερα, ρομποτικές μηχανές αντί για μπάρμαν, αυτοματοποιημένες κουζίνες πίτσας και η λίστα συνεχίζεται σχετικά με το πώς οι ιδιοκτήτες εστιατορίων επέζησαν από στα lockdown και βρίσκουν ψηφιακές λύσεις για την παραγγελία, τις προετοιμασίες φαγητού, την παράδοση και ακόμη και για το σερβίρισμα.

Ενώ οι ειδικοί στον τομέα της υγείας συνιστούν οι άνθρωποι να μένουν τουλάχιστον 6 μέτρα από άλλους, ένα εστιατόριο στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, βρήκε έναν καινοτόμο τρόπο για να σερβίρει φαγητό χωρίς προσωπικές επαφές με τους πελάτες.

Στο Bistro Royale στο Beaverton, το εστιατόριο χρησιμοποιεί αυτόνομα ρομπότ για ελαχιστοποίηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ του προσωπικού και των πελατών, ενώ σερβίρει φαγητό.

Ο Kalvin Myint, συνιδιοκτήτης της Bistro Royal, δήλωσε στην τοπική εφημερίδα Mail Tribune ότι άρχισε να χρησιμοποιεί το ρομπότ τον περασμένο Αύγουστο. "Μου αρέσει να παίζω πραγματικά με όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες", δήλωσε ο Myint. "Έτσι, όταν ψάχναμε μια λύση, όσον αφορά την παροχή μιας ασφαλέστερης εμπειρίας φαγητού, η τάση μου ήταν στην πραγματικότητα να κλίνω προς την τεχνολογία και να δω τι υπάρχει εκεί έξω".

Ο Myint και η σύζυγός του, Poe, άνοιξαν τον Bistro Royale κατά τη διάρκεια της πανδημίας πέρυσι. Το ζευγάρι έχει άλλο ένα εστιατόριο και διαίρεσε το προσωπικό μεταξύ και των δύο για να ελαχιστοποιήσει τις απολύσεις κατά τη διάρκεια του κλειδώματος. «Ήταν δύσκολο, χωρίς αμφιβολία, αλλά ταυτόχρονα ήταν επίσης συναρπαστικό», είπε για το άνοιγμα ενός εστιατορίου κατά τη διάρκεια πανδημίας. "Μας αρέσει η επίλυση προβλημάτων και δίνει ένα είδος κινήτρου ή ώθησης για να προσπαθήσει κανείς σκληρότερα."

Ο Myint είπε: «Πρέπει να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να αλλάζουμε και να δημιουργούμε νέα πράγματα για να προχωρήσουμε μπροστά από όλους».

Τότε αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τρία ρομπότ (Milo, Navi και the Beast). Τα ρομπότ εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν λογισμικό χαρτογράφησης για πλοήγηση μεταξύ πελατών και εμποδίων στο εστιατόριο.

Ο Myint διευκρινίζει ότι δεν πιστεύει ότι τα ρομπότ μπορούν - ή θα πρέπει - να αντικαταστήσουν πλήρως τους ανθρώπινους διακομιστές.

"Στη ρομποτική βιομηχανία, υπάρχει μεγάλη ανησυχία για την αντικατάσταση θέσεων εργασίας από τα ρομπότ", εξήγησε. "Είναι σαν ένα κινητό, έτσι; Έχετε το κινητό σας ως εργαλείο. Έτσι, τα χρησιμοποιούμε ως εργαλείο για να ενισχύσουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα."

Τα ρομπότ είναι "διασημότητες", είπε. "Έχουμε οικογένειες που έρχονται εδώ για τον Μίλο. Υποθέτω ότι γίνεται πιο δημοφιλής από το ίδιο το εστιατόριο."
 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ