Κοινωνία
Ενημερώθηκε στις:

Είναι εξοργιστικό λένε οι πολίτες-Ασυδοσία από τις εισπρακτικές που αγνοούν δικαστικές αποφάσεις ενώ έχουμε απόφαση σταθμό για κλοπή αυτοκινήτου

Πολλές και σημαντικές καταγγελίες Ελλήνων πολιτών σε ΜΜΕ,  για τις εισπρακτικές εταιρείες που πιέζουν με κάθε τρόπο τους δανειολήπτες να αποπληρώσουν τα χρέη τους.

Το ακόμα πιο εξοργιστικό είναι ότι υπάρχουν περιπτώσεις που πολίτες έχουν αποπληρώσει το σύνολο των χρεών, αλλά δεν τους δίνουν το εξοφλητήριο, ενώ σύμφωνα με καταγγελία πολίτη με προβλήματα υγείας χθες στην εκπομπή Live News του δημοσιογράφου Νίκου Ευαγγελάτου, εταιρεία δεν αναγνωρίζει ρύθμιση του ίδιου με τελεσίδικη απόφαση δικαστηρίου στο νόμο Κατσέλη, που αφορά το ύψος και το χρονοδιάγραμμα των δόσεων του.

Άλλη περίπτωση δανειολήπτη, αναφέρει αποκλειστικά στο MEGA, ότι εισπρακτική εταιρεία απαίτησε άμεσα την καταβολή 20.000 ευρώ, δηλαδή όλου του ποσού του δανείου, διότι ο συγκεκριμένος πολίτης καθυστέρησε την καταβολή μίας δόσης 200 ευρώ.  

Σε άλλη πρόσφατη καταγγελία ο ηθοποιός Θανάσης Βισκαδουράκης ανέφερε νέα καταγγελία περί εισπρακτικών που παρακρατούν χρήματα από την βοήθεια σε πλημμυροπαθείς που χρωστούσαν στον Βλοχό Καρδίτσας, οι οποίοι δεν επιθυμούσαν να δημοσιοποιήσει το ζήτημα για πολλούς λόγους.

Οι καταγγελίες για τις εισπρακτικές εταιρίες σχετικά με την καταβολή δόσεων, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, ενώ οι πολίτες αναζητούν τρόπο διαφυγής, διότι σύμφωνα με μαρτυρίες πολλών οι εταιρείες αυτές εμφανίζονται ως πανίσχυρες και πολύ δύσκολα ένας απλός πολίτης, δεν μπορεί όχι μόνο να τις αντιμετωπίσει αλλά ούτε καν να επικοινωνήσει.

Σε όλα αυτά επισημαίνουμε ότι πρόστιμο 60.000 ευρώ επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης στην εταιρεία είσπραξης οφειλών για επαναλαμβανόμενες οχλήσεις σε οφειλέτη, ενώ η οφειλή του είχε ρυθμισθεί με δικαστική απόφαση.

Οι καταγγελίες  και η άσχημη συμπεριφορά εκπροσώπων εισπρακτικών εταιρειών έχει εξοργίσει μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας που διάφορους προσωπικούς λόγους παλεύει με τον κυκεώνα των δανείων, ειδικά μετά το κραχ του 2010.

Η πολιτεία οφείλει να δράσει συνολικά, κάτι που φαίνεται να λαμβάνει σάρκα και οστά, με ειδική νομοθετική ρύθμιση για όλες αυτές τις εταιρείες, ενώ οι πολίτες θα πρέπει να έχουν μια τηλεφωνική γραμμή για καταγγελίες αυθαιρεσίας ώστε να εκλείψει εντελώς αυτό το απαράδεκτο φαινόμενο.    

Ο Άρειος Πάγος εξέδωσε απόφαση σταθμό για την κλοπή αυτοκινήτου και την ασφαλιστική αποζημίωση

Πρόκειται για μια εντελώς νέα κατάσταση όσον αφορά το ζήτημα κλοπής αυτοκινήτου.

Η απόφαση αναφέρει ότι “οι ασφαλιστικές εταιρείες νόμιμα δεν θα καλύπτουν τον κίνδυνο ολικής ή μερικής κλοπής αυτοκινήτου που είναι ασφαλισμένο για κλοπή, εφόσον ο ιδιοκτήτης του το σταθμεύει σε μη ασφαλές σημείο και το καταλογίζεται “βαριά αμέλεια”.

Αφορμή έδωσε αγωγή ασφαλιστικής εταιρείας σε πολίτη για μη ορθή και ασφαλή φύλαξη του αυτοκινήτου του κατά τις βραδυνές σύμφωνα με δημοσίευμα, με την απόφαση να δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία να μην καταβάλει το ποσό της αποζημίωσης βάση του συμβολαίου.

Εδώ όμως τίθεται αυτόματα το ερώτημα ποια είναι τα μη ασφαλή σημεία;

Θεωρείται ασφαλή η περιοχή κοντά σε ποδοσφαιρικά και μπασκετικά γήπεδα λόγω επεισοδίων  

Κοντά σε χώρους στάθμευσης Σούπερ Μάρκετ και πολυκαταστήματα στα οποία δρουν κλέφτες είναι ασφαλή;

Θεωρείται ασφαλές το πεζοδρόμιο στην γειτονιά που μένει ο καθένας που αφήνει το αυτοκίνητο αφού δεν υπάρχει για διαφόρους λόγους πάρκινγκ;

Θεωρεί η ασφαλιστική ασφαλές το παρκάρισμα δε δρομάκια,  δρόμους κοντά σε ορεινές περιοχές και υπαίθρια σημεία στάθμευσης γενικά ;  

Που είναι τελικά ασφαλές για τους πολίτες το παρκάρισμα των ιδιωτικών τους αυτοκινήτων, και κάτω από ποιες προϋποθέσεις;  

Είναι πολύ πιθανό οι ασφαλιστικές εταιρείες να καταφεύγουν στην δικαιοσύνη σε πολλές περιπτώσεις κλοπής αυτοκινήτου, έχοντας την ελπίδα της δικαίωσης έναντι του πελάτη τους, αφήνοντας έτσι εξοργισμένους πολλούς πολίτες που αναρωτιούνται τι ισχύει τελικά και πως μπορούν να προστατευθούν.  

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ