Η πρώην αεροσυνοδός, Γιοχανά Καλαφούτη, μίλησε στην εκπομπή Happy Day και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα πλούσια γεύματα που πρόσφεραν στους επιβάτες της πρώτης θέσης.
«Ήταν η χρυσή εποχή των αερομεταφορών στην Ελλάδα γιατί είχαμε την τύχη να έχουμε ως ιδρυτή της Ολυμπιακής τον μεγάλο Αριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος ήταν ένας πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας. Άνοιξε την Ολυμπιακή το 1957, εγώ προσλήφθηκα τη δεκαετία του ’70, στην αρχή, φορώντας αυτή την ωραία στολή του Τσεκλένη.
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήθελε μια άριστη πρώτη θέση, είχαμε χρυσά μαχαιροπίρουνα, είχαμε κρύσταλλα, πορσελάνες… Είχαμε ειδικά μενού, έβγαινε το πρώτο πιάτο, τον καλωσορίζαμε με σαμπάνια, είχαμε τα ορεκτικά που ήταν αστακός, αυγοτάραχο», είπε αρχικά η Γιοχάνα Καλαφούτη.
«Λέγαμε στον Αριστοτέλη Ωνάση “τι να σας φέρουμε;” και έλεγε “ασχοληθείτε με τους άλλους επιβάτες, αν θέλω κάτι θα σας πω”. Οι μεγάλοι άνθρωποι είναι πάντα πάρα πολύ απλοί. Η Τζάκι Κένεντι από την ώρα που έμπαινε στο αεροπλάνο μέχρι να βγει, δεν έτρωγε, δεν έπινε, έπινε ένα καφέ, έβαζε τη μάσκα της και κοιμόταν», πρόσθεσε επίσης η Γιοχάνα Καλαφούτη.
Πτήση στον χρόνο με το ιστορικό Boeing του Ωνάση
Το αεροπλάνο, με νηολόγιο SX-OAB, SERIAL NBR 20825 και LINE NBR 223, δηλ. το διακοσιοστό εικοστό τρίτο αεροπλάνο της BOEING, παραδόθηκε στην Ολυμπιακή στις 7 Δεκεμβρίου 1973 και έκανε την πρώτη του πτήση με την Ο.Α., στις 08/12/1973 (Αθήνα – Νέα Υόρκη). Εκτελούσε υπερατλαντικές πτήσεις, προς ΗΠΑ, Καναδά και Αφρική μέχρι το 1999.
Σήμερα βρίσκεται στην ιδιοκτησία του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛΚΕΟΑ), ναυαρχίδα στην προσπάθεια του Πολιτιστικού Κέντρου για την αναγνώριση και επίσημη λειτουργία Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας στον ιστορικό χώρο του παλιού αεροδρομίου.
Το εσωτερικό του αεροπλάνου, μαρτυρά ακόμα και σήμερα την αρχοντιά και την πολυτέλεια που ένα 747 πρόσφερε σε όλους του τους επιβάτες. Το να πετάς με ένα τέτοιο αεροπλάνο, ήταν από μόνο του μια εμπειρία μοναδική, αντίστοιχη με την εμπειρία που σήμερα προσφέρει ένα Α380.
Ένα από τα στοιχεία που έκαναν το Olympic Eagle να ξεχωρίζει, είναι τα έντονα αρχαιοελληνικά στοιχεία στο εσωτερικό του, ακριβώς όπως το επιθυμούσε ο Αριστοτέλης Ωνάσης.
Η καμπίνα επιβατών του αεροπλάνου ήταν χωρισμένη σε τέσσερις ζώνες, καθεμιά από τις οποίες είχε όνομα από την Ακρόπολη των Αθηνών (π.χ. Ερέχθειο, Προπύλαια), ενώ στα σκιάδια κάθε παραθύρου της καμπίνας, είχε τυπωθεί η εικόνα ενός έργου τέχνης από την αρχαία Ελλάδα.
Με κλεισμένα τα σκιάδια, το αεροπλάνο μετατρεπόταν σε ένα ιδιότυπο, ιπτάμενο μουσείο διαχρονικής ελληνικής τέχνης και ομορφιάς.