Κοινωνία

ΚΕΠ: «Πήρα τηλέφωνο μπροστά στον υπάλληλο για να κλείσω ραντεβού»

Τον γύρο των social media κάνει τις τελευταίες ώρες μία απίστευτη ιστορία ελληνικής γραφειοκρατικής τρέλας. Πρωταγωνιστές μια κυρία που χρειαζόταν να εκδώσει γνήσιο υπογραφής και ένας υπάλληλος σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). 

Το περιστατικό περιέγραψε η ίδια, σε ανάρτησή της στο Facebook, και έγινε viral σε λίγες μόνον ώρες. Όπως αναφέρει, αρχικά έκλεισε τηλεφωνικά ραντεβού στα ΚΕΠ για τις 10 Μαΐου, ωστόσο, καθώς το εν λόγω γραφείο είναι κοντά στην δουλειά της και περνώντας απ’ έξω είδε πως είναι άδειο, επιχείρησε να εξυπηρετηθεί. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Πάω μέσα, λέω σε έναν κύριο, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε» περιγράφει για να λάβει την απάντηση πως πρέπει να έχει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί. Η ίδια προσπαθώντας να δώσει μία λύση πρότεινε να κλειστεί επί τόπου ένα. «Πρέπει να μπείτε και να κλείσετε online» απάντησε ο υπάλληλος. «Αφού είμαι εδώ μπροστά σας θα μπορούσα να σας έχω πάρει τηλέφωνο» είπε η κυρία, με τον υπάλληλο του ΚΕΠ να της προτείνει τότε να… πάρει τηλέφωνο.

Τα όσα ακολουθούν στο περιστατικό και την ανάρτηση εξηγούν και τους λόγους που έγινε viral σε λίγες μόνον ώρες… «Και κάθομαι μπροστά στον τύπο παιδιά και παίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει ενώ κοιταζόμαστε κατάματα και λέει ΚΕΠ παρακαλώ. Λέω καλημέρα ένα ραντεβού θα ήθελα. Και μου λέει μάλιστα. Αύριο στις 10,30. Του λέω μήπως έχει κάποιο ραντεβού νωρίτερα? ας πούμε τώρα? μου λέει όχι. Του λέω δηλαδή εξυπηρετείτε κάποιον άλλο αυτή τη στιγμή? Μου λέει υπάρχει ραντεβού και έχει καθυστερήσει. Του λέω άρα το έχασε, μπορείτε να με βάλετε στη θέση του? Μου λέει όχι δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού. Όλα αυτά κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο και μιλώντας από το τηλέφωνο σε απόσταση 2 μέτρων» αναφέρει. 

Οι κοινοποιήσεις της ανάρτησης μέσα σε λίγες μόνο ώρες είναι χιλιάδες. 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ