Κοινωνία

76 θάνατοι μέσα σε 2 χρόνια λόγω selfie στην Ινδία!

Την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το Ταζ Μαχάλ, που θα σταθείτε σε μια απόκρημνη όχθη ή θα βρεθείτε στις ράγες ενός τρένου υψηλής ταχύτητας και νομίζετε ότι είστε στο κατάλληλο σημείο για να τραβήξετε μια σέλφι, καλύτερα να το ξανασκεφτείτε.

Υπό αυτές τις συνθήκες –αλλά και σε άλλες καταστάσεις– βρήκαν τον θάνατο 76 άνθρωποι στην Ινδία τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ προσπαθούσαν να τραβήξουν φωτογραφία τον εαυτό τους. Η Ινδία είναι η πιο επικίνδυνη χώρα για τους λάτρεις των σέλφι, σύμφωνα με μια μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα από το αμερικανικό πανεπιστήμιο Κάρνεγκι Μέλον και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Πληροφορικής Ιντραπράς, στο Νέο Δελχί.

Από τον Μάρτιο του 2014 σε όλον τον κόσμο έχουν σκοτωθεί 127 άνθρωποι στο κυνήγι της τέλειας σέλφι — οι περισσότεροι στην Ινδία. «Το φαινόμενο αυτό είναι τόσο καταστροφικό που το 2015 είχαμε περισσότερους θανάτους από σέλφι παρά από επιθέσεις καρχαριών», σχολιάζουν οι ερευνητές στο μπλογκ τους.

Σύμφωνα με τη μελέτη, το κίνητρο είναι η επιθυμία των χρηστών να συγκεντρώσουν τα περισσότερα «Like» και σχόλια στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης. Δεν υπάρχει όμως καμία εξήγηση για το θλιβερό ρεκόρ της Ινδίας στον τομέα του «θανάτου από σέλφι».

Στη βόρεια Ινδία, τρεις φοιτητές σκοτώθηκαν ενώ προσπαθούσαν να τραβήξουν φωτογραφία τον εαυτό τους μπροστά σε μια υπερταχεία. Ενας άλλος σπουδαστής έχασε τη ζωή του όταν έπεσε σε μια χαράδρα βάθους 18 μέτρων, από την άκρη ενός γκρεμού. Στο Ταζ Μαχάλ, ένας Ιάπωνας τουρίστας τραυματίστηκε θανάσιμα γλιστρώντας στα μαρμάρινα σκαλιά του μαυσωλείου.

Το Πακιστάν βρίσκεται στη δεύτερη θέση των «θανάτων από σέλφι», με 9 θύματα και ακολουθούν οι ΗΠΑ με 8 θύματα και η Ρωσία, με 6.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κόσμος 0

"Εμετικό" - "Συγνώμη Χριστιανοί": Σάλος με την αναπαράσταση του Μυστικού Δείπνου από drag queens στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων - Τα σχόλια στο διαδίκτυο (Βίντεο)

Η επίσημη σελίδα των Ολυμπιακών Αγώνων δήλωσε ότι η παράσταση ήταν μια «ερμηνεία του ελληνικού θεού του κρασιού και της...