Ελληνοτουρκικά

Η προκλητική φιέστα του Ερντογάν απέναντι από τη Ρόδο: Παρέλαβε το 1ο γερμανικής τεχνολογίας υποβρύχιο-«Αποτελεσματικό Ναυτικό στη Γαλάζια Πατρίδα» (Βίντεο)

Σε μία τελετή που έδωσε το παρών ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, το τουρκικό Ναυτικό παρέλαβε το νέο υποβρύχιο «Τύπου 214», στο πλαίσιο του τουρκικού προγράμματος για απόκτηση έξι σύγχρονων υποβρυχίων.

Πρόκειται για το πρώτο Γερμανικής τεχνολογίας, Τουρκικής ναυπήγησης υποβρύχιο κλάσης Reis το PİRİREİS ( ΤΥPE-214), το οποίο εντάχθηκε επίσημα στον Τουρκικό στόλο στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στην ναυτική βάση Άκσαζ απέναντι από τη Ρόδο, με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να τονίζει πως η Άγκυρα ενισχύει το Ναυτικό της για την υποστήριξη της Γαλάζιας Πατρίδας. 

«Είμαστε μια χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσες από τρεις πλευρές, με τα μάτια όλου του κόσμου στραμμένα. Βρισκόμαστε στο κέντρο μιας γεωγραφίας που υπήρξε το σκηνικό παγκόσμιων αγώνων εξουσίας για αιώνες. Είμαστε ένα έθνος που οφείλουμε τη χιλιετή ύπαρξή του σε αυτά τα εδάφη στο ιερό αίμα και τις θυσίες των μαρτύρων του.

Γνωρίζουμε ότι για να ζήσουμε ειρηνικά στα εδάφη μας πρέπει να έχουμε ισχυρό και αποτελεσματικό ναυτικό τόσο στη "Γαλάζια Πατρίδα" μας όσο και σε μακρινές γεωγραφίες. Με αυτή την αντίληψη, προσπαθούμε να ενισχύσουμε τις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις σε κάθε τομέα με το σύνθημα «Ισχυρή Τουρκία, Ισχυρός Στρατός» από το 2002», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Τούρκος πρόεδρος τόνισε πως λειτουργεί με το δόγμα "όποιος ελέγχει τις θάλασσες ελέγχει και τον κόσμο"

Ο κ. Ερντογάν αναφέρθηκε και στο δεύτερο υποβρύχιο του τουρκικού Ναυτικού HİZİRREİS το οποίο θα ξεκινήσει  τις δοκιμές εν πλω  όπως και στο τρίτο υποβρύχιο ΜURATREİS το οποίο καθελκύστηκε. «Θα θέσουμε σε λειτουργία όλα τα υποβρύχια της κατηγορίας Reis έως το 2029. Όπως γνωρίζετε, είμαστε αυτή τη στιγμή από τις λίγες χώρες που μπορούν να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να συντηρήσουν τα δικά τους πολεμικά πλοία»

Ο πρόεδρος της Τουρκίας τόνισε πως η βάση του Ακσάζ αναβαθμίστηκε και το ναυπηγείο του τώρα πια δεν θα κάνει μόνο συντηρήσεις και επισκευές  αλλά και ναυπηγήσεις πλοίω για τις ανάγκες του Ναυτικού. 

«Ενισχύουμε τις ναυπηγικές μας υποδομές. Τώρα έχουμε το 4ο ναυπηγείο μας. Η Διοίκηση Ναυπηγείων Aksaz έχει συνολική έκταση 113 χιλιάδων 
τετραγωνικών μέτρων.  Το ναυπηγείο Aksaz είναι στρατηγικά εξαιρετικά σημαντικό καθώς βρίσκεται στη διασταύρωση Αιγαίου και Μεσογείου.Και αργότερα θα χτίσουμε και 5ο ναυπηγείο στην Μερσίνη.»

Το τουρκικό Ναυτικό τώρα πια διαθέτει ναυπηγεία στην Κωνσταντινούπολη, στο Γκιοόλτζουκ, στη Σμύρνη και στο Ακσάζ.

Ο κ. Ερντογάν ανέφερε ότι «Θα κάνουμε σταθερά βήματα προς τους στόχους του αιώνα της Τουρκίας, ανεξάρτητα από τους αλήτες που αποκαλούν τη Γαλάζια Πατρίδα παραμύθι, χωρίς να κολλάμε σε εμπόδια και χωρίς να κάνουμε κανένα βήμα.»

Τεχνικές προδιαγραφές TCG Pirireis

  • Ύψος: ~68μ
  • Διάμετρος σκάφους: 6,3μ
  • Ύψος: 13,1 m (χωρίς ιστούς)
  • Εκτόπισμα (Βυθισμένο): 2.042 τόνοι
  • Εκτόπισμα (Επιφάνεια): 1.856 τόνοι
  • Ταχύτητα (Βυθισμένη): 22+ kts
  • Ταχύτητα (αναπνευστήρας): 12+ kts
  • Ταχύτητα (Επιφάνεια): 10+ kts
  • Ταχύτητα (AIP): 6+ kts
  • Εμβέλεια (Επιφάνεια): 12.000nmi (με ταχύτητα 6kts)
  • Εμβέλεια (AIP): 1.250nmi (με ταχύτητα 4kts)
  • Εμβέλεια (βυθισμένο με μπαταρία): 420nmi (με ταχύτητα 4kts)
  • Βάθος (Μέγιστο): 400μ
  • Βάθος (Λειτουργικό): 250μ
  • Χρόνος βύθισης (Μέγιστος): 18 ημέρες (AIP)
  • Διάρκεια κρουαζιέρας (Μέγιστη): 12 εβδομάδες
  • Αριθμός τορπιλοσωλήνων: 8 τεμάχια
  • Διάμετρος σωλήνα τορπιλών: 533 mm
  • Κινητήρας ντίζελ: 2 MTU 16V-396 SE 84L (3,96 MW)
  • Γεννήτρια: 2 μπαταρίες Ntb56.40-10 (1,13 MW)
  • Κύριος ηλεκτροκινητήρας: 1 Siemens Permasyn (3,9 MW)
  • Πακέτο μπαταρίας: 648 (2 x 324) Exide Technologies Type 30 BS 15B
  • Κυψέλη καυσίμου: 2 Siemens BZM 120 (120 kW) AIP
  • Πλήρωμα: 27
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Ξεφτίλα ολκής-Η ΕΕ απάντησε επίσημα ότι δεν θα αντιδράσει στρατιωτικά αν οι Τούρκοι μπλοκάρουν την ηλεκτρική διασύνδεση Κύπρου-Ελλάδος

Το έργο κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα λόγω αναποφασιστικότητας της Αθήνας-Αυτό να το ακούνε όσοι έλεγαν κάποτε ότι η...