Ελληνοτουρκικά

Νέα τουρκική πρόκληση με αναφορά στη «Γαλάζια Πατρίδα» και φόντο τουρκικό υποβρύχιο...

Βίντεο με ένα από τα υποβρύχια του τουρκικού στόλου να πλέει στο Βόσπορο και να τιτλοφορείται: «Υπηρετώντας υπομονετικά στα βάθη της Γαλάζιας Πατρίδας ως Αόρατοι Προστάτες της Πολιτείας μας»

Την ώρα δηλαδή που η Άγκυρα συνεχίζει την αναθεωρητική της πολιτική, ζητώντας όπως αποκάλυψε το Πενταπόσταγμα, από την Αθήνα να μην διεξαγάγει ασκήσεις σε Σαμοθράκη, Αή Στράτη, Χίο και Καστελόριζο, επαναφέρει και την αναφορά στην «Γαλάζια Πατρίδα» με φόντο μάλιστα υποβρύχιο που στόχο έχει αν μη τι άλλο τον…ελληνικό στόλο.

Εν τω μεταξύ το πρώτο υποβρύχιο κλάσης Reis, TCG Piri Reis, συμμετείχε στους εορτασμούς της Ημέρας της Δημοκρατίας, σηματοδοτώντας την πρώτη του επίσημη εμφάνιση. Το ανεξάρτητο από τον αέρα υποβρύχιο πρόωσης έχει υποβληθεί σε θαλάσσιες δοκιμές από τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Τα υποβρύχια κλάσης Reis είναι ένα σύνολο πλοίων κατασκευασμένων με άδεια, προσαρμοσμένα για το Τουρκικό Ναυτικό, με βάση το σχέδιο τύπου 214. Αντίστοιχα δηλαδή της ελληνικής κλάσης «Παπανικολής»

Η έναρξη αυτού του έργου χρονολογείται από τα τέλη του 2006, όταν η Υφυπουργεία Αμυντικών Βιομηχανιών του Τουρκικού Υπουργείου Εθνικής Άμυνας εξέδωσε αίτημα για πρόταση.

Η σύμβαση υπογράφηκε το 2009 με την κοινοπραξία της Howaldtswerke-Deutsche Werft GmbH (HDW) και της Marine Force International LLP (MFI), αξίας έργου 2,06 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Η κατασκευή αυτών των υποβρυχίων πραγματοποιείται στο Gölcük Naval Shipyard χρησιμοποιώντας πακέτα υλικών που παρέχονται από την HDW/MFI, με διάφορες τουρκικές εταιρείες αμυντικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας να συμμετέχουν ως υπεργολάβοι.

Το Reis-class, με εκτόπισμα 1.860 τόνων όταν βγαίνει στην επιφάνεια και 2.013 τόνους όταν βυθίζεται, αντιπροσωπεύει μια σημαντική προσθήκη στις υποθαλάσσιες δυνατότητες της Τουρκίας. Οι διαστάσεις τους, μήκος 67,6 μέτρα, δοκός 6,30 μέτρα και βύθισμα 5,8 μέτρα, μαζί με ύψος 13,1 μέτρα εξαιρουμένων των περισκοπίων, παρουσιάζουν ένα σχέδιο που στοχεύει στην εξισορρόπηση της ευκινησίας και της επιχειρησιακής ικανότητας.

Η πρόωση αυτών των υποβρυχίων έχει σχεδιαστεί για εκτεταμένες υποβρύχιες λειτουργίες, με κύριο κινητήρα 3.900 kW από τη Siemens Permasyn. Αυτή η διάταξη εμπλουτίζεται περαιτέρω με δύο γεννήτριες ντίζελ, δύο μπαταρίες και δύο κυψέλες καυσίμου 120 kW από τη Siemens, ένδειξη της ενσωματωμένης τεχνολογίας ανεξάρτητης πρόωσης (AIP), ενισχύοντας την υποβρύχια αντοχή και το εύρος λειτουργίας τους.

Η επιχειρησιακή ταχύτητα αυτών των υποβρυχίων είναι 10 κόμβοι όταν βγαίνουν στην επιφάνεια και επιταχύνεται στους 20 κόμβους όταν βυθίζονται. Διαθέτουν εμβέλεια 12.000 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα 6 κόμβων και βυθισμένη εμβέλεια 420 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα 8 κόμβων, παρέχοντας ένα στρατηγικό συνδυασμό μυστικότητας, ταχύτητας και επιχειρησιακής προσέγγισης.

Το πλήρωμα αποτελείται από 27 άτομα με ένα επιπλέον συμπλήρωμα 11 βατραχανθρώπων της SAT. Σύνολο δηλαδή 38 άτομα επί του σκάφους. Οι αισθητήρες και τα συστήματα επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένου του βυθομέτρου ISUS 90-72 και του ελέγχου όπλων, μαζί με μια σουίτα οπλισμού που φιλοξενεί σωλήνες τορπιλών 8 x 533 mm, και μια ποικιλία τορπιλών και πυραύλων UGM-84 Sub-Harpoon, εξοπλίζουν την κατηγορία Reis για ένα ευρύ φάσμα αποστολών υποθαλάσσιου πολέμου.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Δεν προλαβαίνει να σωθεί ο Ζελένσκι-Οι Ρώσοι προελαύνουν στην Καλίνοβκα και περικύκλωσαν τους Ουκρανούς στην Κρασνογκορόβκα (Βίντεο)

Μόνο απόγνωση είναι νόμος του Κιέβου για απαλλαγή ποινικών ευθυνών σε Ουκρανούς στρατιώτες σε περίπτωση λιποταξίας...
Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...