Ελληνοτουρκικά

Η Τουρκική Αμυντική Βιομηχανία δημιουργεί οδικό χάρτη για εγχώριες λύσεις

Οι κινήσεις της Τουρκίας για τον τερματισμό της εξάρτησης από το εξωτερικό συνεχίζονται.  Η Τουρκία  έχει ως στόχο, να παράγει έργα που στοχεύουν στην κάλυψη των αναγκών κινητήρων και μετάδοσης χερσαίων και εναέριων οχημάτων, που θα αναπτυχθούν από την τουρκική αμυντική βιομηχανία με εγχώριες λύσεις καθώς αυτές συνεχίζονται εντατικά.  Στόχος της είναι το έργο παραγωγής, «κινητήρων εσωτερικής καύσης» και «κινητήρων στροβίλου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εν τω μεταξύ η κρατική Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (TAI) της Τουρκίας, ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου τμήματος του Εθνικού Αεροσκάφους Μάχης πέμπτης γενιάς (MMU) της χώρας ή TF-X, stealth, σύμφωνα με την κρατική εφημερίδα Daily Sabah .

«Κάθε βήμα που κάνουμε για το έργο επιβίωσης της χώρας μας, είναι πολύ σημαντικό και πολύτιμο για εμάς», έγραψε στο Twitter ο Διευθύνων Σύμβουλος της TAI, Temel Kotil, αφού κοινοποίησε την είδηση.

Το προηγμένο μαχητικό stealth θα αποτελείται από σχεδόν 20.000 εξαρτήματα, με την παραγωγή να έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί πριν από το 2023!!, ισχυρίστηκε η Daily Sabah. Ανέφερε επίσης ότι το MMU θα παρουσιαστεί στις 18 Μαρτίου 2023 και θα πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση το 2026. Στη συνέχεια, το αεροσκάφος θα αρχίσει να αντικαθιστά τον τουρκικό στόλο μαχητικών αεροσκαφών F-16 τέταρτης γενιάς αμερικανικής κατασκευής κατά την επόμενη δεκαετία.

Σύμφωνα με  πληροφορίες,  η Τουρκική Αμυντική  Βιομηχανία δημιούργησε έναν οδικό χάρτη αξιολογώντας τις ανάγκες και τις υπάρχουσες υποδομές, σε συστήματα μετάδοσης κινητήρα και ισχύος και παρακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις. Σύμφωνα με αυτόν τον οδικό χάρτη,  θα εκτελεστούν  έργα με στόχο να βελτιώσουν  τα αρχικά αεροπορικά και χερσαία οχήματα της Τουρκίας, από την εξάρτηση από το εξωτερικό σε αυτόν τον τομέα.

Πολλοί κινητήρες αναπτύσσονται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, από τον κινητήρα Anka των 170 ίππων έως τον κινητήρα δεξαμενής Altay των 1500 ίππων.

Παράλληλα ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες ανάπτυξης και αποδοχής του κινητήρα PD170, ο οποίος θα κινεί τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα Anka και Aksungur. Γίνονται προσπάθειες για περαιτέρω ενίσχυση του κινητήρα και χρήση του σε διαφορετικές πλατφόρμες αέρα.

Οι εγχώριες μελέτες ανάπτυξης κινητήρων συνεχίζονται για τα τροχοφόρα τεθωρακισμένα Vuran, Kirpi 2 και Pars. Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές ζωής και ανάπτυξης του κινητήρα που θα κινεί το Vuran και το Kirpi 2. Ο κινητήρας δοκιμάζεται επίσης στο όχημα.

Στο πλαίσιο του έργου Utku, πραγματοποιούνται δραστηριότητες ανάπτυξης κινητήρα και μετάδοσης για το Howitzer Storm και τα ελαφρά τεθωρακισμένα οχήματα νέας γενιάς. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιούνται δραστηριότητες δοκιμών κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων.

Οι δραστηριότητες του κινητήρα και της ανάπτυξης και οι δοκιμές στον κινητήρα συνεχίζονται στο Batu Project, το οποίο θα τροφοδοτήσει τη δεξαμενή Altay.

Στον τομέα των στροβιλοκινητήρων, πραγματοποιούνται μελέτες ανάπτυξης σε ένα εύρος από κινητήρες πυραύλων έως κινητήρα Εθνικών Αεροσκαφών Μάχης .

Οι εργασίες ανάπτυξης του κινητήρα KTJ-3200, που θα τροφοδοτούν πυραύλους Atmaca και SOM, έχουν ολοκληρωθεί και στόχος είναι να ολοκληρωθούν οι δραστηριότητες αποδοχής έως το τέλος του έτους. Με το έργο Arat, στοχεύει στην ανάπτυξη ενός κινητήρα στροβιλοτζετ αυξάνοντας την ικανότητα που επιτυγχάνεται στο KTJ-3200.

Τέλος συνεχίζονται οι δραστηριότητες ανάπτυξης και δοκιμής του κινητήρα TS1400, ο οποίος θα τροφοδοτεί το ελικόπτερο Gökbey, καθώς και το έργο και τις μελέτες ανάπτυξης για τον κινητήρα του Εθνικού Αεροσκάφους Μάχης.

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ