Ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης των λάτρεων της αυτοκίνησης είναι σίγουρα η σύγκριση των κορυφαίων γερμανικών αυτοκινήτων. Και όταν μιλάμε για γερμανικά αυτοκίνητα εννοούμε Audi, BMW και Mercedes-Benz.
Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο διαδίκτυο, λαμβάνει χώρα η "σώμα με σώμα" μονομαχία τριών παρόμοιων μοντέλων κάθε εταιρείας: της BMW 340i, του Audi RS3 και της Mercedes-Benz E63 S! Ποιο είναι γρηγορότερο;
Mercedes-Benz E63 S AMG Εναντίον Audi RS3 Εναντίον BMW 340i
Ζυγίζοντας 2.080 κιλά, η E63 S AMG της Mercedes-Benz είναι το μεγαλύτερο και βαρύτερο αμάξι της σύγκρισης, αλλά παράλληλα και το ισχυρότερο, αφού διαθέτει έναν τετράλιτρο V8 κινητήρα bi-turbo (διπλού τούρμπο) που παράγει 760 άλογα.
Η 340i της BMW από την άλλη έχει βάρος 1.732 κιλών και ιπποδύναμη 620 αλόγων, η οποία προέρχεται από έναν τρίλιτρο κινητήρα έξι κυλίνδρων σε σειρά.
Τέλος, το Audi RS3 είναι 100 κιλά ελαφρύτερο από το βαυαρικό σεντάν, αφού ζυγίζει 1.632 κιλά ακριβώς. Αυτό το ταχύτατο σπορ αυτοκίνητο κυκλοφορεί με έναν πεντακίλυνδρο κινητήρα 2,5 λίτρων που παράγει 550 άλογα. Είναι το λιγότερο ισχυρό από τα τρία, αλλά και το ελαφρύτερο.
Τα Αποτελέσματα της "Κόντρας"
Στις τρεις πρώτες δοκιμές που έγιναν, η BMW έφτανε την πρώτη θέση όλο και γρηγορότερα.
Η AMG, η οποία αναμένονταν να αποδώσει καλύτερα από κάθε άλλο όχημα απέτυχε παταγωδώς στις πρώτες εκκινήσεις, όπου τα οχήματα ξεκινούσαν από την ακινησία. Αυτή η χαμηλή απόδοση ήταν και ένας λόγος που ο ιδιοκτήτης του καναλιού και διοργανωτής αυτής της σύγκρισης υποπτεύθηκε θέμα με το launch control της Mercedes.
Βέβαια με διαφορετικό οδηγό η E63 S κατάφερε να αποδώσει λίγο καλύτερα στους δύο τελευταίους αγώνες. Σε αυτούς τα οχήματα δεν ξεκίνησαν στάσιμα, αλλά κινούνταν ήδη με ταχύτητα 55 και 80 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Και στους δύο αυτούς αγώνες, η BMW τερμάτισε τελευταία και η Mercedes πρώτη.
Η BMW και η Mercedes ανταγωνίζονταν κατά την διάρκεια των πρώτων τριών και των δύο τελευταίων αγώνων, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από τις προσπεράσεις που παρατηρήθηκαν. Ο έκτος και τελευταίος αγώνας ακυρώθηκε τελικά, διότι η BMW 340i υπερθερμάνθηκε, πιθανότατα εξαιτίας την έντασης των πρώτων τριών εκκινήσεων. Αυτός μπορεί να είναι και ο λόγος που το σεντάν της βαυαρικής εταιρείας τερμάτισε τελευταίο στους τελευταίους αγώνες.
Με πλήρη ισχύ, το 340i μπορεί να περνούσε την E63 S όταν τα οχήματα "μονομάχησαν" εν κινήσει. Όπως και να έχει όμως, η BMW αποδείχτηκε ο νικητής της πλειοψηφίας των δοκιμών.