X-Bow GT-XR
Τεχνολογία
Ενημερώθηκε στις:

Το νέο πανάλαφρο GT-XR της KTM είναι ένας πύραυλος των 500 ίππων (Εικόνες)

Το πρώτο αμάξι της KTM έκανε την επίσημη εμφάνισή του στην αγορά το 2008, όταν η αυστριακή εταιρεία κυκλοφόρησε το X-Bow για πρώτη φορά. Τώρα, η KTM μας υπόσχεται κάτι ακόμα καλύτερο: το X-Bow GT-XR.

Το πρώτο εγχείρημα της κατασκευάστριας μοτοσυκλετών ήταν ένα πολύ ελαφρύ σπορ αμάξι προδιαγραφών πίστας. Τώρα, η KTM φαίνεται να έχει βελτιώσει ακόμη περισσότερο την απόδοσή του, δημιουργώντας το απόλυτο τέρας της τετράτροχης κατηγορίας. 

Τρομερή Ισχύ

Μπορεί κανείς να καταλάβει ότι πρόκειται για ένα καθαρά αγωνιστικό όχημα μόνο εάν μάθει τι βρίσκεται κάτω από το καπό του. Ο κινητήρας του X-Bow GT-XR παράγει 493 ίππους, απογειώνοντας το όχημα βάρους 1.130 κιλών στην άσφαλτο. Όσον αφορά την αναλογία ισχύος προς βάρους, μάλλον η KTM ξέχασε πως σχεδίαζε αμάξι και όχι μηχανή. 

Όλη αυτή ισχύ είναι αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας της εταιρείας με την γερμανική Audi. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πεντακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων που κάνει το Audi RS3 το θηρίο που όλοι γνωρίζουμε. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εργοστασιακό, το GT-XR μπορεί να φτάσει τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα, διασφαλίζοντας παράλληλα πως ο οδηγός είναι τελείως άνετος. Ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι πως υπάρχει μία οθόνη ακριβώς πάνω στο τιμόνι, η οποία θα σας προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες όσο οδηγείτε. 

Η KTM Βελτίωσε και την Εμφάνιση

Αν και το αρχικό X-Bow της KTM ήταν μηχανικά εντυπωσιακό, ο περισσότερος κόσμος δεν τρελάθηκε με την εμφάνισή του. Αυτό για την εταιρεία σήμαινε αναγκαία αλλαγή, η οποία και έγινε. Το αποτέλεσμα; Ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με σχεδιαστικές λεπτομέρειες που εμπνεύστηκαν από την αγωνιστική έκδοση GT2 του X-Bow, η οποία κυκλοφόρησε πριν λίγα χρόνια.

Το νέο όχημα έχει καλύτερο σχήμα, ενώ έχει προστεθεί και ένα πολύ κομψό και στιλάτο κάλυμμα για τον κινητήρα. Υπάρχουν φυσικά και αρκετές σχεδιαστικές επιλογές που προστέθηκαν για να αυξήσουν τις αεροδυναμικές δυνατότητες του αυτοκινήτου-πυραύλου. Οι πιο χαρακτηριστικές από αυτές είναι η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος και ένας εξίσου μεγάλος διαχύτης.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αγοράσει κανείς το X-Bow GT-XR. Και το θέμα δεν είναι μόνο η τιμή του, η οποία στην Ευρώπη κυμαίνεται στα 286.000€, αφού το πρόβλημα βρίσκεται κυρίως στην διαθεσιμότητά του. Η KTM λοιπόν έχει ανακοινώσει πως δεν σκοπεύει να παράγει περισσότερα από 100 αμάξια ανά έτος, ενώ δεν έχει ανακοινώσει ούτε το διάστημα παραγωγής του μοντέλου. Οπότε, "όποιος προλάβει πρόλαβε"! 

GALLERY

X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow GT-XR
X-Bow
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ