Η Google παρακολουθεί 39 τύπους προσωπικών δεδομένων. Αυτό είναι περισσότερο από τις άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας. Η εταιρεία με τη μεγαλύτερη ευαισθησία στην προστασία της ιδιωτικής ζωής είναι η Apple, η οποία παρακολουθεί μόλις 12 τύπους δεδομένων.
Αυτό προκύπτει από έκθεση του StockApps.
Ο λόγος είναι ότι η Apple εξαρτάται λιγότερο από τη διαφήμιση από ό,τι η Google. Ως εκ τούτου, η Apple προσπαθεί να παρακολουθεί μόνο τα δεδομένα που χρειάζεται η εταιρεία.
Η Apple, η Amazon, το Facebook, η Google και το Twitter συλλέγουν δεδομένα τοποθεσίας, ιστορικό προγράμματος περιήγησης, δραστηριότητα σε ιστότοπους τρίτων και, στην περίπτωση της Google, επίσης μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail.
"Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν το χρόνο ή την υπομονή να διαβάσουν τις πολιτικές απορρήτου, οι οποίες μπορεί να διαρκέσουν αρκετές σελίδες για κάθε ιστότοπο που επισκέπτονται. Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες καταλήγουν να αφήνουν τη Google να συλλέγει όλα τα δεδομένα που χρειάζεται, συμφωνώντας με τους όρους της πολιτικής απορρήτου", λέει η Edith Reeds της StockApps.
Σύμφωνα με την StockApps, το Facebook παρακολουθεί μόνο 14 τύπους δεδομένων, ενώ η Amazon παρακολουθεί 23 και το Twitter 24.