2022 Hayabusa
Τεχνολογία
Ενημερώθηκε στις:

2022 Hayabusa: Ήρθε η τρίτη γενιά του απόλυτου θηρίου της Ιαπωνίας (Εικόνες)

Όπως κάθε κατασκευαστική μοτοσυκλετών έχει την ναυαρχίδα της, έτσι και η ιαπωνική Suzuki έχει την Hayabusa. Ωστόσο, η συγκεκριμένη περίπτωση διαφέρει… Το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρείται από πολλούς ως η "ναυαρχίδα" όλων τον μηχανών. Αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους, αλλά ένας που συνδράμει σημαντικά στο να θεωρείται η Hayabusa το απόλυτο δίτροχο θηρίο είναι αδιαμφισβήτητα η απαράμιλλη απόδοσή της. Το χαρακτηριστικό εκτόπισμα κινητήρα 1340 κυβικών της παράγει απόδοση που δύσκολα ξεπερνιέται από "μικρότερες" μηχανές. 

Η πρώτη γενιά Hayabusa ήρθε το 1999, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία στην παγκόσμια αγορά και θέτοντας τον πήχη πολύ ψηλά για επόμενες γενιάς. Αξίζει να αναφέρουμε πως διέθετε τον τίτλο της γρηγορότερης μοτοσυκλέτες για επτά συνεχόμενα χρόνια. Οχτώ χρόνια μετά ήρθε η δεύτερη γενιά, η οποία παράγονταν μέχρι το 2020. Έπειτα από κενό δύο ετών, η Suzuki ανακοίνωσε στις 5 Φεβρουάριου του 2021 την τρίτη και νεότερη γενιά της σειράς.

Επιτάχυνση και Απόδοση που Μαγεύει

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Suzuki διατήρησε στην νεότερη γενιά Hayabusa αυτήν την μαγευτική ταχύτητα που προσφέρει ο θρυλικός υδρόψυκτος DOHC κινητήρας 1.340 κυβικών. Η μηχανή αυτή παράγει 187 ίππους και 150 Nm ροπής.

Με τη μέγιστη ροπή να συναντάτε στις 7.000 στροφές, δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατεβάσει ο οδηγός ταχύτητα για μία γρήγορα προσπέραση. Όσον αφορά την επιτάχυνση, μπορείτε εύκολα να καταλάβετε πως με ένα απλό χάιδεμα στο γκάζι, η μηχανή απογειώνεται σχεδόν άμεσα. Προφανώς, δεν χρειάζονται πολλά δευτερόλεπτα για να υπερβεί κανείς τα όρια ταχύτητας…

Η μηχανή έρχεται στα 264 κιλά, χαρακτηριστικό που την κάνει μία από τις βαρύτερες μηχανές του κόσμου. Παρόλα αυτά, ο κινητήρας της παράγει αρκετή ισχύ για να της παρέχει την ασυναγώνιστη τελική των 300 χλμ/ώρα. Βέβαια, η Suzuki φρόντισε να εξοπλίσει την μοτοσυκλέτα με εξίσου φανταστικά φρένα, για να μπορεί να ελεγχθεί αυτή η απαράμιλλη ταχύτητα.

Νέα Χρήσιμα Συστήματα 

Το μοντέλο του 2022 έρχεται με το πολυαναμενόμενο έξυπνο σύστημα ανάβασης της Suzuki (Suzuki Intelligent Ride System - SIRS), ένα σύστημα το οποίο βοηθάει κατά πολύ την Hayabusa να γίνει ευκολότερη στην οδήγηση. Πλέον υπάρχουν τρεις διαφορετικές λειτουργίες ανάβασης (A, B, και C), με τον οδηγό να μπορεί ελεύθερα να διαλέξει ποια τον βολεύει περισσότερο. 

Η νεότερη γενιά της σειράς διαθέτει και άλλα συστήματα που την κάνουν την ασφαλέστερη και ευκολότερη Hayabusa που υπάρχει. Εκτός από το SIRS, η μοτοσυκλέτα προσφέρει στον αναβάτη πολλές ηλεκτρονικές βοήθειες όπως cruise control, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης πολλαπλών επιπέδων και άλλα κύρια συστήματα όπως ABS κλπ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μία άλλη πολύ σημαντική προσθήκη είναι το αμοριστέρ τιμονιού, το οποίο βελτιώνει κατά πολύ τον έλεγχο της μηχανής σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Ασυναγώνιστη Εμπειρία

Η Hayabusa είναι κατασκευασμένη για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες σε μεγάλες αποστάσεις. Αυτός ο χαρακτήρας έχει διατηρηθεί ανέγγιχτος και στην νεότερη Hayabusa. Βάση των χαρακτηριστικών της, η μηχανή θεωρείται ότι παρέχει ασυναγώνιστη εμπειρία στον αυτοκινητόδρομο. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει πως κάθε γενιά της σειράς μπορεί με ευκολία να ταξιδέψει σε νόμιμες ταχύτητες για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Άλλα πράγματα που την κάνουν τη νούμερο ένα επιλογή πολλών είναι τα άνετα καθίσματα, οι τίμιες εργονομίες ανάβασης και η ελάχιστη πιθανή θέρμανση.

Βέβαια, εννοείται πως μηχανές εκτός της sport κατηγορίας προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη άνεση για μεγάλες διαδρομές. Όταν μιλάμε όμως για στρωτές μοτοσυκλέτες, η Hayabusa παρέδιδε πάντα κορυφαία εμπειρία οδήγησης. 

GALLERY

2022 Hayabusa
2022 Hayabusa
2022 Hayabusa
2022 Hayabusa
2022 Hayabusa
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Με ανησυχία παρακολουθούν οι Τούρκοι το σενάριο παραχώρησης των ελληνικών S-300 στην Αρμενία για την απόκτηση πυραύλων BARAK-MX ή Patriot PAC-3

Η ελληνική ηγεσία στοχεύει να είναι εντελώς απαλλαγμένη από όπλα ρωσικής προέλευσης-Η Τουρκική πλευρά ούτε να ακούσει...