R7
Τεχνολογία

Η νέα R7 της Yamaha προσφέρει απόδοση στην καλύτερη τιμή της αγοράς (Εικόνες)

Η R7 ξεκίνησε στην μορφή της MT-07, συνέχισε σε μία έκδοση tourer και έπειτα σε μία adventure μηχανή μεσαίου μεγέθους πριν γίνει μία πραγματική supersport. Και άλλες κατασκευαστικές έχουν προσπαθήσει να ακολουθήσουν αυτήν την τακτική, αλλά καμία δεν έχει επιτύχει αυτήν την μετάβαση με τόσο μεγάλη ευελιξία. Το μυστικό της Yamaha φαίνεται να είναι η ροπή, αφού - αν και οι μηχανές της ξεπερνιούνται σε θέμα ιπποδύναμης - η ροπή τους δύσκολα ανταγωνίζεται.

Η αφοσίωση σε αυτήν την πλατφόρμα σώζει πολλά έξοδα για την έρευνα και την ανάπτυξη της μηχανής, γεγονός που στην συγκεκριμένη περίπτωση είχε ως αποτέλεσμα ένα αρκετά οικονομικό μοντέλο για το κοινό. Καινούρια, μπορείτε να βρείτε την R7 μεταξύ 9 και 10 χιλιάδων ευρώ.

Κινητήρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ισχύς του κινητήρα 689 κυβικών εκατοστών θεωρείται αρκετά ιδανική, αφού παράγονται 72 άλογα, διατηρώντας ίδια ιπποδύναμη με την MT-07. Το μόνο πράγμα που άλλαξαν είναι το πίσω γρανάζι, το οποίο αντικατέστησαν με μικρότερο. Η αλλαγή αυτή είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η μέγιστη ταχύτητα στα περίπου 210 χλμ/ώρα.

Η Yamaha έχει καταφέρει σχεδόν τα πάντα με αυτόν τον CP2 κινητήρα τα τελευταία χρόνια. Ακόμη και μετά από τόσο καιρό, συνεχίζει να παραδίδει εξαιρετικές μηχανές με απόδοση που εντυπωσιάζει.

Σχεδιασμός

Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, ο κόσμος περίμενε έναν σχεδιασμό διαφορετικό από την υπόλοιπη σειρά. Αρχικές εικασίες περιέγραφαν κάτι που μοιάζει με την Ninja 650 της Kawasaki ή την CBR650R της Honda. Βέβαια, το τελικό αποτέλεσμα εξέπληξε όσους περίμεναν κάτι τέτοιο, αφού η Yamaha έμεινε πίστη στην εμφάνιση της R οικογένειας. Πιο συγκεκριμένα, η R7 πλησιάζει εξωτερικά την εμφάνιση του R6 μοντέλου.

Σύμφωνα με δοκιμαστές της, όταν κάθεσαι στην μηχανή νιώθεις μία ελαφριά ώθηση προς τα εμπρός, ωστόσο η δύναμη αυτή δεν είναι τόσο μεγάλη όσο αυτή της R6. Εξωτερικά πάντως φαίνεται πολύ πιο σπορ από κάθε άλλο μοντέλο στην κατηγορία οικονομικών supersport μεσαίου κυβισμού.

Με την ελαφρώς αλλαγμένη εργονομία, το ύψος της θέσης αυξήθηκε στα περίπου 83 εκατοστά. Το νούμερο αυτό θεωρείται αρκετά ψηλό για τους περισσότερους ανθρώπους και σίγουρα θα προκαλέσει δεύτερες σκέψεις σε πολλούς κοντότερους ή νέους οδηγούς. Εννοείται βέβαια πως μπορεί να χαμηλωθεί σε έναν βαθμό, χωρίς να επηρεάζεται κατά πολύ ο έλεγχος ή η σπορ οδήγηση. 

Το Κλασσικό Στυλ της Yamaha

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τελευταία χρόνια, η Yamaha έχει υιοθετήσει το σλόγκαν "Revs Your Heart, το οποίο σημαίνει "Γκάζωσε Την Καρδία Σου". Στο μεγαλύτερο μέρος, πρόκειται απλά για μία πιασάρικη τακτική marketing. Αλλά, πρέπει να παραδεχτούμε πως οι μηχανές της εστιάζουν ιδιαίτερα στην απόδοση.

Η R7 διατηρεί αυτό την κλασική έφεση της εταιρείας στην απόδοση και στην εμφάνιση. Δεν είναι απαραίτητα η ισχυρότερη ή η γρηγορότερη, αλλά είναι πολύ διασκεδαστική στην οδήγηση και σίγουρα θα κάνει την "καρδιά σου να τρέχει".

Σασί με Περιορισμούς

Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα θα λέγαμε πως είναι το σασί της μηχανής. Για να κρατηθεί αυτό το πρόγραμμα εντός προϋπολογισμού (ο οποίος φαίνεται πως δεν είναι πολύ υψηλός για την R7), οι μηχανικοί έπρεπε να συμβιβαστούν με κάποια πράγματα. Ο σκελετός είναι σίγουρα ένα από αυτά, αφού κάμπτεται περισσότερο από τις περισσότερες ανταγωνίστριες μοτοσυκλέτες.

Η προσθήκη περισσότερης ισχύος θα ήταν καλή, αλλά στο τέλος θα αποκάλυπτε την μεγαλύτερη αδυναμία του μοντέλου. Πραγματικά, φαίνεται πως ο σκελετός δεν θα άντεχε πολύ περισσότερη ισχύ στην πίστα. 

GALLERY

R7
R7
R7
R7
R7
R7
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ