Την ενσωμάτωση των υπηρεσιών αγορών της στο ανοιχτό δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδίας, ONDC, συζητά η Google, όπως ανέφεραν στο Reuters δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Στα τέλη του περασμένου μήνα, η Ινδία εγκαινίασε το Open Network for Digital Commerce (ONDC) καθώς η κυβέρνηση προσπαθεί να τερματίσει την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών Amazon και Walmart στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ευοίωνες προοπτικές
Η ινδική κυβέρνηση εκτιμά ότι η τοπική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου διαμορφώθηκε στα 55 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων το 2021, ενώ προβλέπει ότι θα αυξηθεί στα 350 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ONDC, T. Κοσί είπε στο Reuters ότι η Google ήταν μια από τις πολλές εταιρείες με τις οποίες βρίσκονται σε συζήτηση για εμπλοκή στο σχετικό έργο.
Η Google, στον τομέα της λιανικής, λειτουργεί αποκλειστικά στο περδίο της συλλογής online καταχωρίσεων, χωρίς να δραστηριοποιείται στη διακίνηση αγαθών, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες όπως η Amazon.
Πάντως εκπρόσωπος της Google αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με την ινδική κυβέρνηση.
Ο στόχος της κυβέρνησης
Οι συνεργάτες του έργου ONDC, το οποίο επί του παρόντος περιλαμβάνει εταιρείες όπως η ινδική εταιρεία fintech Paytm, θα εμφανίζουν αμοιβαίες καταχωρίσεις στις πλατφόρμες τους, στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στόχος της κυβέρνησης είναι να εξισορροπήσει τους όρους ανταγωνισμού μειώνοντας το κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας για κάθε πωλητή που θέλει να καταχωρίσει τα προϊόντα του στο διαδίκτυο.
Το πρόγραμμα ONDC στοχεύει να προσελκύσει 30 εκατομμύρια online πωλητές και 10 εκατομμύρια online εμπόρους και να καλύψει τουλάχιστον 100 πόλεις και κωμοπόλεις μέχρι τον Αύγουστο.