«Εμπόδια» στον δρόμο για το metaverse – Η αίτηση της εταιρείας υπολογιστών για κατοχύρωση του meta και η ραγδαία αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους σε λίγες μόλις ώρες – Δείτε βίντεο
Μπορεί ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ να επιχείρησε να αποπροσανατολίσει την συζήτηση γύρω από το Facebook μετά το σκάνδαλο με τα «Facebook Papers», μέσω της παρουσίασης του metaverse και της μετονομασίας της εταιρείας σε Meta, ωστόσο φαίνεται πως και αυτός ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
Οι αλλαγές στο Facebook ανακοινώθηκαν από τον ίδιο τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ, ύστερα από τις καταγγελίες για σελίδες διασποράς ψευδών ειδήσεων και παραπληροφόρησης που εγείρουν σοβαρά ζητήματα. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μίλησε για μια νέα εποχή τόσο για τον τεχνολογικό κολοσσό όσο και για το Internet. Το Meta παραπέμπει στο metaverse, μια νέα πολιτική της εταιρείας που συνδυάζει την εικονική πρατγματικότητα με τις τεχνολογίες, όσον αφορά σε εργασία και διασκέδαση.
Ωστόσο φαίνεται πως η μετάβαση στο Meta δεν είναι εύκολη μιας και μία άλλη εταιρεία, μόλις λίγες εβδομάδες πριν είχε στείλει αίτηση κατοχύρωσης του «Meta» στο brandname της, κάτι που ίσως φέρνει ένα εμπόδιο στον σχεδιασμό του Ζούκερμπεργκ το οποίο αναμένεται να του κοστίσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια...
Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε το ΤΜΖ τον Αύγουστο, οι ιδρυτές μιας εταιρείας που ονομάζεται Meta PC υπέβαλαν αίτηση για σήμα κατατεθέν τη λέξη «Meta» για υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, tablet, λογισμικό και άλλα στοιχεία που σχετίζονται με την τεχνολογία.
Όπως δε, λένε οι ίδιοι οι ιδρυτές της εταιρείας Joe Darger και Zack Shutt, λειτουργούν την Meta PC για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, αλλά πρόσφατα κατέθεσαν έγγραφα για το επίσημο σήμα κατατεθέν της επωνυμίας τους.
Η αίτησή τους ακόμη δεν έχει εγκριθεί ακόμη, ωστόσο σύμφωνα με το ΤΜΖ προηγούνται του Meta του Ζούκερμπεργκ και έτσι οι ίδιοι δηλώνουν πως θα έλυναν την «διαφωνία» τους μόνο εάν ο ιδρυτής του Facebook τους... έδινε 20 εκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται πως η Meta PC έχει προσεγγίσει πάντως το θέμα με χιούμορ φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να δημοσιεύσει βίντεο που υποτίθεται επαναλανσάρει την εταιρεία και μετονομάζεται σε... Facebook!
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως λόγω της διαφορετικότητας των δραστηριοτήτων που θα έχουν οι δύο εταιρείες, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην υπάρξει καμία διαφωνία μεταξύ των δύο αφού το Facebook να μπορεί νομικά να υιοθετήσει απρόσκοπτα το Μeta στην νέα της ονομασία.
Σε κάθε περίπτωση ακόμη κι εάν δεν αποκομίσουν οικονομικό όφελος, οι Joe Darger και Zack Shutt, έχουν δει μία ραγδαία αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους αυξάνοντας τους followers μέσα σε λίγα 24ωρα κατά 4.000%!