Τεχνολογία

Tesla: Τι απαντά ο Έλον Μασκ για το θανατηφόρο τροχαίο με «άδεια τη θέση του οδηγού»

Σε γόρδιο δεσμό έχει εξελιχθεί για τις αρχές των ΗΠΑ η εξακρίβωση των αιτιών που προκάλεσε την τραγική κατάληξη δύο επιβατών ενός Tesla Model S, το οποίο κινείτο χωρίς την παρουσία ανθρώπου πίσω από το τιμόνι.

Το δυστύχημα συνέβη το βράδυ του Σαββάτου όταν το όχημα συνέχισε να κινείται ευθεία αντί να ακολουθήσει στροφή του δρόμου. Επιβάτες ήταν δύο άνδρες ηλικίας 59 και 69 ετών, ένας εκ των οποίων καθόταν στη θέση του συνοδηγού, με τον έτερο να βρίσκεται στα πίσω καθίσματα.

Το αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες και οι δύο επιβαίνοντες εντοπίστηκαν μόνο αφότου η πυροσβεστική έσβησε τη φωτιά.

https://twitter.com/elonmusk/status/1383548841438236674?ref_src=twsrc%5Etfw

Αν και παραμένει ασαφές αν είχε ενεργοποιηθεί η λειτουργία «αυτόματου πιλότου», το οποίο προσφέρει αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, η αστυνομία της κομητείας Χάρις του Τέξας πιστεύει ότι κανείς από τους δύο επιβαίνοντες δεν είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Στο μεταξύ πάντως η αμερικανική Υπηρεσία Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων διεξάγει έρευνα για 27 τροχαία ατυχήματα με αυτοκίνητα Tesla.

Τι απαντά ο Έλον Μασκ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Άμεση ήταν η αντίδραση του Έλον Μασκ, που έσπευσε να υπεραμυνθεί το Autopilot δηλώνοντας πως οι πιθανότητες ατυχήματος ενός Tesla με ενεργοποιημένο το σύστημα είναι 10 φορές λιγότερες από ό,τι σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Ο ισχυρός άνδρας της Tesla, μάλιστα συνόδευσε την ανάρτησή τoυ στο twitter με τη δημοσίευση της αναφοράς ασφαλείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021.

«Το πρώτο τρίμηνο του 2021, καταγράψαμε 1 ατύχημα ανά 6,7 εκατ. χιλιόμετρα με ενεργοποιημένο το Autopilot. Για όσους οδηγούσαν χωρίς Autopilot, επωφελούμενοι αποκλειστικά από τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η αναλογία ήταν 1 ατύχημα κάθε 3,3 εκατ. χιλ.

»Ως μέτρο σύγκρισης, τα πιο πρόσφατα στοιχεία της NHTSA καταδεικνύουν πως στις ΗΠΑ σημειώνεται ένα ατύχημα κάθε 779.000 χιλιόμετρα.», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το περιστατικό έρχεται να ενισχύσει την ανησυχία για την ασφάλεια των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης. Η Tesla επιμένει ότι ακόμα και όταν ο αυτόματος πιλότος είναι ενεργοποιημένος ο οδηγός πρέπει να κρατά τα χέρια στο τιμόνι και να είναι έτοιμος να παρέμβει.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι περιοχές του Αιγαίου που οι Τούρκοι θέλουν να υφαρπάξουν από την Ελλάδα στην «μοιρασιά» ΑΟΖ-υφαλοκρηπίδας

Η Τουρκία, επιδιώκει την περιορισμένη επέκταση των Ελληνικών χωρικών υδάτων στο Αιγαίο, διαφοροποιούμενη γεωγραφικά...