Ζούκερμπεργκ
Περιβάλλον

Ζούκερμπεργκ: Ποια είναι η μεγάλη ευκαιρία που έχασε στον τομέα των social media

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, απέτυχε να προβλέψει μια νεότερη τάση στην κοινωνική δικτύωση, όπως δήλωσε.

Σε μια συνέντευξη που δημοσιεύτηκε την Τετάρτη στο ενημερωτικό δελτίο Statechery του αναλυτή Μπεν Τόμπσον, ο ιδρυτής του Facebook είπε ότι «έχασε μια ευκαιρία», η οποία αφορά σε έναν νέο -και διαφορετικό- τρόπο, με τον οποίο οι άνθρωποι «αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο που ανακαλύπτουν» μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις «ροές» κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν συναρπαστικό περιεχόμενο και όχι για να δουν βίντεο που μοιράζονται οι φίλοι τους, όπως εξηγεί.

Αν και οι άνθρωποι εξακολουθούν να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο που μοιράζονται οι φίλοι τους στις ροές τους, η γενική τάση της κοινωνικής δικτύωσης «έχει μετατοπιστεί σε μεγάλο βαθμό στο να χρησιμοποιείτε τη ροή σας για να ανακαλύψετε περιεχόμενο, να βρίσκετε εσείς πράγματα που είναι ενδιαφέροντα, να τα στέλνετε στους φίλους σας σε μηνύματα και να αλληλεπιδράτε εκεί», είπε ο Ζούκερμπεργκ.

«Σε αυτόν τον κόσμο λοιπόν, είναι λιγότερο σημαντικό το ποιος παράγει το περιεχόμενο που βρίσκετε, απλά θέλετε το καλύτερο περιεχόμενο», αναφέρει ο ιδρυτής του Facebook.

Ζούκερμπεργκ: Το TikTok είναι ένας «πολύ αποτελεσματικός ανταγωνιστής»


Οι αναλυτές αποδίδουν τη ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας του TikTok στον αλγόριθμό του, ο οποίος μπορεί να προτείνει συναρπαστικά σύντομα βίντεο στους χρήστες με βάση τις συνήθειές τους και το ιστορικό προβολής τους. Η άνοδος του TikTok αποτελεί σημαντική πρόκληση για τη Meta, η οποία βλέπει πτώση στους χρήστες του Facebook στη Βόρεια Αμερική και την τιμή της μετοχής να έχει πέσει περισσότερο από 56% αυτήν τη χρονιά έως τώρα.

Ο Ζούκερμπεργκ αναφέρθηκε στο TikTok ως «πολύ αποτελεσματικό ανταγωνιστή» κατά τη διάρκεια της συνέντευξης και αναγνώρισε ότι η εταιρεία του ήταν «κάπως αργή στην αντίδρασή της, επειδή δεν ταίριαζε στο δικό μου “πρότυπο κοινωνικής δικτύωσης”, μου φαινόταν περισσότερο σαν μια διαφορετική έκδοση του YouTube», είπε.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta πιστεύει επίσης ότι είναι σημαντικό για την εταιρεία να αναπτύξει τεχνητή νοημοσύνη που θα μπορεί να προτείνει μια γκάμα περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών και κειμένου στους χρήστες, εκτός από απλά βίντεο.

«Μερικές φορές θέλω να παρακολουθώ συγκεκριμένα βίντεο, αλλά πολλές φορές θέλω απλώς το καλύτερο περιεχόμενο», είπε.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Meta παρουσίασε το headset εικονικής πραγματικότητας, Quest Pro, το οποίο θα κοστίζει 1.500 δολάρια και απευθύνεται σε επαγγελματίες κατά κύριο λόγο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ